Alla inlägg under december 2008

Av Anna Danielsson - 7 december 2008 01:43

Ångrar att jag gick och såg hockeymatchen, mår typ psykiskt dåligt över den. Ofta SAIK leder med 3-1, och TAPPAR det till 3-4!? Sen kvitterade vi en minut före slutsignal, förlängning där MODO AVGÖR I BOXPLAY. Vill dö. Det värsta är att SAIK ändå spelade rätt bra det mesta av tiden, vad hände!?


Kollade på nån random tv-serie med en klump folk på Atorp efter hockey, jag somnade 0:)


Orkester heeela dagen imorgon :( Fast först jobb.


Jag får ju för övrigt ångest här. Enligt Rårå så är det råvärt att dra på Station annandagen även fast det är så dyrt. Jag får överväga det här, annandagen är ju festardageN of doom, ofta jag vill sitta hemma då egentligen :(


Det här blev för övrigt som planerat: En slöar-helg med filmtittande ^^ Lite kontrast mot höstens övriga helgvanor. Träfligt, iaf.


Idag köpte jag godis för alldeles för mycket pengar (Godisvågen, kunde inte sluta plocka) och en sjal på Indiska. Ovärt men den var så jävla snygg så jag var tvungen.


RÅRÅ ÄR SKYLDIG MIG 270 SPÄNN:(

Av Anna Danielsson - 6 december 2008 17:02

Idag skulle jag och Linn införskaffa förköp till Station-party-partajet på annandag jul då hela stan ska dit, men vi dissade det då vi upptäckte att förköpet kostade 160 spänn. Varför!? Ovärdaste i år, jag taggar Balzac på fredag och Sthlm i januari istället ;)


Glömde min mobil hos Anton igår. Hur lyckas jag ens? Den är iaf återställd nu.


Hockey snart, woho ^^

Av Anna Danielsson - 6 december 2008 02:12

OCH JUST JA, JAG ÄR NUMERA GODKÄND I MATTE B :D Fyfan så nöjd jag är med livet just nu, var typ nån millimeter från IG men nu har jag högskolebehörighet :D Så nu lär jag bli lite mer ambitiös med skolan i allmänhet igen, behöver ju inte tänka mer på mattehelvetet som har dragit ner mig i dyngan ett bra tag nu.

Av Anna Danielsson - 6 december 2008 02:10

Jag och Linn drog till Anton och glodde på Blow ikväll, det var trevligt och filmen var bra. Slöar-helg det här ^^


Imorgon är det först tidningssäljande och sen vandrande på stan.

Av Anna Danielsson - 5 december 2008 01:54

Jag som tänkte sova åtta timmar inatt med tanke på att jag höll på att dö när jag vaknade imorse, nu blir det 4-5 istället. Matte B-tenta imorgon som kommer faila, sen går det rykten om att även annat kommer ske på skolan.


Jag orkar seriöst inte jobba i helgen -.- Jag ska, men jag ids inte.

Av Anna Danielsson - 5 december 2008 01:08

Sountracket till Suspiria måste vara det äckligaste i världen, värre än själva filmen. Om du lyckas lyssna igenom hela ensam mitt i natten utan att känna obehaget så är du min idol, jag pallar det inte och jag skulle inte kalla mig själv lättskrämd. Klippet bifogas.

Av Anna Danielsson - 4 december 2008 15:05

JAG ÄR FÄRDIG MED SPRÅKSOCIOLOGI-UPPSATSEN. Mitt liv är komplett för tillfället :'D


Skum dag dock. Kom till engelskan och fick veta att den var inställd, dvs jag hade kunnat sova ett X antal timmar längre än mina ynka fem. I alla fall, jag, Epa, Eriq och Emma satt kvar och gaggade i det tomma klassrummet i två timmar och sen var det lunch.


Eftet lunch var det fritt jobb med restuppgifter, men lärarna hade självklart inte bokat nån datasal åt oss så vi gick runt, försökte snylta datorer och blev utkastade av lärare från X antal datasalar innan vi hittade några användbara i skolbibblan. AJA, jag är iaf klar nu som sagt :'D


Matteplugg ikväll -.-

Av Anna Danielsson - 4 december 2008 11:49

Tagga på imorgon då. Omg xD

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards