Alla inlägg den 25 december 2008

Av Anna Danielsson - 25 december 2008 20:55

...och imorgon får jag inte försova mig. Är stallansvarig på morgonen så det vore illa.


Tryffel är godast i världen :D

Av Anna Danielsson - 25 december 2008 20:30

JAG VET att ni många smygläsare vill prenumerera på min smått mongolida blogg.

http://www.bloglovin.com/blogg/29983/the-story-of-epic-failure

Av Anna Danielsson - 25 december 2008 20:00

Jag har cuttat lugg på mig själv. Igen. Som bekant är jag sämst och mina frisörskills lyser extremt med sin frånvaro, men jag vart bara less på mig själv. Om ni vill kan ni få slå vad hur länge denna lugg-period håller i sig innan jag ger upp och gör en snelugg av den, själv gissar jag på max ett par dagar.


Såhär såg det ut förra gången jag var lugg-beprydd.

Av Anna Danielsson - 25 december 2008 19:36

Min kurshäst Wambo blev halt idag :( Sög hur mycket som helst, för det första är det synd om klantskallen som förmodligen har gjort illa sig i hagen, för det andra så hade jag väldigt gärna velat fortsätta ha honom på kursen och för det tredje så vart det ett bortkastat ridpass -.- Var tvungen att byta häst, fanns inte så många lediga att välja mellan men det vart Afro och det är jag iaf glad över :)


Igårnatt fick jag ett ryck och städade mitt satans badrumsskåp. Fick råfina grejer i julklapp och det kändes inte värdigt att slänga in dem i skrothögen i skåphelvetet, så allt åkte ut, det blev en storrensning och nu är jag nöjd.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards