Alla inlägg den 29 december 2008

Mat

Av Anna Danielsson - 29 december 2008 18:16

MAT

Av Anna Danielsson - 29 december 2008 16:10

OFTA JAG HANDLAR UPP 300 SPÄNN PÅ REAN? Jag vet inte vad jag tänker med, har jag tänkt ha råd med Sorsele och Luleå också eller? SKJUT MIG, tur att studiebidrag + lön är på ingående.


Buzz ikväll :)


Nyårs på onsdag, tagga :) Folket är bestämt men inte platsen än, haha

Av Anna Danielsson - 29 december 2008 02:52

Klockan är tio i tre och jag sover fortfarande inte. Tänkte halverst hänga på affär-låsen på stan imorrn (rea) men nähä.


Tjejmiddag på tisdag och nyårs på onsdag, därefter förmodligen Sorsele. Verkar kunna bli en trevlig vecka detta. När vi kommer hem från inlandet så blir det Balzac, pulkadag med klassen (?) förhoppningsvis dra till kusinen i Luleå samt kanske snoka in oss på Traversen nån kväll (studenternas partü-ställe på Campus).


Fråga mig inte ens hur jag har tänkt hinna/ha råd med allt, haha :(

Av Anna Danielsson - 29 december 2008 02:43

Alltså Sorsele! Finns den platsen ens eller är det bara en illusion?


Jag och Linn drar ju förmodligen till Epa i hennes hemtrakter, dvs Sorsele, dagarna efter nyårs. Efter många om och men så lyckades jag faktiskt hitta bussresor dit, omg :O Vad som är värre är att de på något sätt har lyckats dra ut resorna och ta 1000 omvägar så den kortaste bussresan tar drygt 6 timmar. Hur är det ens möjligt!? Orkar som inte :(


Dock var det kul i Sorsele sist jag besökte Epa. Såhär gick det.




 <--- NALOVARDO



Av Anna Danielsson - 29 december 2008 02:28

GODDAG, jag avskyr Skelltown - vilket inte är nån nyhet - men nu ska jag ändå vräka ut mitt hat här.


Man får ALDRIG vara ifred, det här tragiska stället är ÄCKLIGT och ALLA HAR ALLDELES FÖR STOR KOLL PÅ ALLA - det är det som är det värsta! Jag får fan spykänslor, HATAR ER ALLIHOP. Satan vilken lättnad det kommer bli att lämna den här vidriga staden, förstår fan inte folk som faktiskt vill leva sina liv här. De vet väl inte bättre, I guess.

^Platsen som världen glömde/sket i


Ni får en bra låt här iaf.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards