Alla inlägg den 14 december 2008

Av Anna Danielsson - 14 december 2008 23:59

På musikfronten är jag just nu i en Regina Spektor-period. Listeeen.


Wallander-filmen sög. Ofta Stefan går och dör!? Sämst i världen. Jag borde sova nu, projektskit imorrn så vi börjar tidigare än vanligt. Fotoprov också...tror jag? Det kan jag iaf utan att plugga, för jag är en tragisk nörd.

Av Anna Danielsson - 14 december 2008 22:45

72 läsare idag, heja Sverige

Av Anna Danielsson - 14 december 2008 22:13

Jag ser Wallander. Eller nu är det reklam, uppenbarligen.


Borde skriva researtikel på engelska efteråt. Blajs.

Av Anna Danielsson - 14 december 2008 19:46

Hahaha, jag är verkligen en elak människa. Håll er på avstånd för ert eget bästa, jag är nästan helt seriös.

Av Anna Danielsson - 14 december 2008 19:37

Hahahaha AWKWAAARD! Varför sker detta mig all the time!? xD :(


Jag hatar söndagar, verkligen bara onödiga. Luciashowen var trevlig dock, här är en bild på när det spelades bandy från hästryggen och Benno blev lite utom kontroll.

Jag vill göra nå ikväll. Wallander ska jag i alla fall se, annars vetefan.

Av Anna Danielsson - 14 december 2008 16:21

Ikväll ska jag ta tag i något som jag har förträngt/skjutit upp ett bra tag - min satans garderob.


Min garderob är en egen värld, skulle man kunna säga. Förut var den organiserat kaos, nu är den...bara kaos. Jag slänger bara allt nytvättat överst, således består den nu av en enda stor hög av oidentifierbara kläder. Om man dyker in och gräver en kvart hittar man något användbart - med lite tur. Dessutom lessnade jag på detta för ett tag sedan började jag lägga kläder på min stol istället, så nu har jag halva garderoben där och andra halvan där den ska vara.


Nån som vill städa? Ni får typ lön. NÄ, nu jävlar ska jag ta tag i skiten.

Sådär såg min senaste garderobsrensning ut. Bara toppen av högen är synlig och cirka 30% av den sparades i slutändan.

Av Anna Danielsson - 14 december 2008 02:26

Under kvällens samtal konstaterades en sak - den här staden är för liten. Alla vet för mycket om alla och man är alldeles för o-anonym, går inte ens att undvika folk som man hatar/inte vill träffa av någon anledning även om man försöker. Äckelstad.


Kvällens största hat tillägnas dock mig själv, jag är oerhört pinsam, allmänt vidrig och borde förbjudas på offentliga platser.


Alla folk som ogillar mig kan känna sig förjävligt ägda, för ingen kan förakta mig mer än vad jag själv gör. In general och inte bara för stunden.

Av Anna Danielsson - 14 december 2008 01:11

Film/tjatter/godis/chips-kväll, det var träfligt.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards