Alla inlägg den 17 december 2008

Av Anna Danielsson - 17 december 2008 23:19

Jag har 30 instuderingsfrågor till arbetsmiljö-säkerheten som ska vara inlämnat imorgon. Jag har inte börjat än, men det känns faktiskt inte så himla jobbigt med tanke på att jag bara ska leta upp svaren i ett häfte och skriva ner dem, då var Candide-uppgiften värre. Jobbiga, djupa uppsatser som kräver tvångsaktivering av hjärnan.


Tagga Dundercupen imorrn :D Jag slutar aldrig tjata. Och tagga jullov, snart julkurs ju!

Av Anna Danielsson - 17 december 2008 20:52

Varför lär jag mig aldrig? Smällde först i mig Saras kokos/choklad-energikakor efter skolan, hem till ett lovely Maxmål och sedan vidare till stan och Waynes (julfika med folk) där det vart fikarabatt så jag smällde mig i mig en morotskaka och en stor chai-latte (den är seriöst stor som en hink) ovanpå det. Har typ sällan mått så illa av matöverdos i mitt liv, jag lär mig ju som aldrig heller.

Av Anna Danielsson - 17 december 2008 16:30

KVALADE OCH KLARA TILL DUNDERCUPEN, ES3B EGER! Om någon missade vårt intro så finns det bifogat i detta inlägg, filmning/bakgrundsskratt får LinnM och Epa cred för.


(Jag är längst ut till vänster)

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards