Alla inlägg den 7 december 2008

Av Anna Danielsson - 7 december 2008 23:07

Apropå bok/filmnörderi, hittade just hela Wuthering Heights-filmen från 1939 (eller vad det är) på Youtube i bra kvalla :'D Ska ses NU, för den boken är typ bäst i världen ungefär.

Av Anna Danielsson - 7 december 2008 22:46

Med tanke på att boken var så sjukt bra så taggar jag tills den här filmen kommer på bio i februari :O


Två konserter har vi haft idag. Drygarns -.-

Av Anna Danielsson - 7 december 2008 13:35

Nu drar jag till Atorp och kommer inte hem förrns om typ 7 timmar :( Orkesterrep/två konserter kommer fylla denna dag. Brukar ju som vara kul, men det här är enligt mig årets tristaste konsert, typ bara en massa psalmer och skit eftersom det är jul >.<


Lite mer taggad på onsdag/tisdag, då får ni komma och lyssna på SSB och vårt TV:s Julafton-medley :D Lär faila för den är störd, men lyckas vi så är den kung. Haha

Av Anna Danielsson - 7 december 2008 01:43

Ångrar att jag gick och såg hockeymatchen, mår typ psykiskt dåligt över den. Ofta SAIK leder med 3-1, och TAPPAR det till 3-4!? Sen kvitterade vi en minut före slutsignal, förlängning där MODO AVGÖR I BOXPLAY. Vill dö. Det värsta är att SAIK ändå spelade rätt bra det mesta av tiden, vad hände!?


Kollade på nån random tv-serie med en klump folk på Atorp efter hockey, jag somnade 0:)


Orkester heeela dagen imorgon :( Fast först jobb.


Jag får ju för övrigt ångest här. Enligt Rårå så är det råvärt att dra på Station annandagen även fast det är så dyrt. Jag får överväga det här, annandagen är ju festardageN of doom, ofta jag vill sitta hemma då egentligen :(


Det här blev för övrigt som planerat: En slöar-helg med filmtittande ^^ Lite kontrast mot höstens övriga helgvanor. Träfligt, iaf.


Idag köpte jag godis för alldeles för mycket pengar (Godisvågen, kunde inte sluta plocka) och en sjal på Indiska. Ovärt men den var så jävla snygg så jag var tvungen.


RÅRÅ ÄR SKYLDIG MIG 270 SPÄNN:(

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards