Alla inlägg den 23 december 2008

Av Anna Danielsson - 23 december 2008 22:18

En kväll som jag gillar mer än julafton är däremot nyårs. Brukar alltid vara trevligt, först nån fest och sen dra sig mot centrum vid tolvslaget, stå på Parkbron/Viktoriabron tillsammans med resten av Skellhells befolkning, kolla på fyrverkerier också är alla råglada :) Såhär såg det ut förra året.





Finns dock två grejer jag inte heller gillar med nyårs.


1. Raket-fanskapen. Okej, just vid tolvslaget tycker till och med jag det är trevligt, men när folk börjar smälla en vecka innan och fortsätter en vecka efteråt så spårar det bara och jag blir så jävla förbannad. Mest pga att jag har en hund som inte gillar raketer - plus att smällar-rester som toppmongon lämnar kvar på marken är giftiga och djur kan dö om de får i sig dem. Det värsta är när man hör om folk som har fått smällare kastade på sina djur när de är ute och går. Hoppas ni spränger bort era egna händer, fanskap.


2. Det faktum att det blir år 2009 - dvs året då jag fyller 19 :( Jag har allvarlig åldersnoja for real och kommer förmodligen grina en vecka i sträck runt min födelsedag.

Av Anna Danielsson - 23 december 2008 22:10

Nu har jag äntligen och plikttroget slagit in alla satans julklappar som ruinerat mig samt dumpat dem i paket-högen på vardagsrumsgolvet. Mitt rumsgolv som jag nyss rensade är återigen fullt av presentpapper-skräp, tejp, prislappar och dylikt.


JA, jag är en patetisk, tjatig och gnällig kärring/sepe osv, men jag AVSKYR JUL. Förra året var jag bara allmänt opepp men nu har mitt hat laddats upp under året.

Av Anna Danielsson - 23 december 2008 20:24

Inte lika många läsare idag. Detta ser jag som ett gott tecken, att folk ödslar tid på att läsa min blogg under julen skulle tyda på sinnessjukdom eller liknande.

Av Anna Danielsson - 23 december 2008 17:56

HAHAHA allt löser sig med vilja :D Nu är det bara att tagga alltså.


Julkursen var king btw :)

Av Anna Danielsson - 23 december 2008 01:29

Höhö, av 28 182 bloggar är jag den 46:e populäraste ;) Nu vart jag råhäftig va?


...och ändå är jag slagen av min satans kusin som ligger ännu högre upp.

Av Anna Danielsson - 23 december 2008 01:19

Julkurs imorrn :D


Gonatt

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards