Alla inlägg den 1 december 2008

Av Anna Danielsson - 1 december 2008 21:06

Vi red ju som sagt ut på ridningen idag, det var askul...eller hade kunnat vara om jag hade haft en ponny och inte stor hest.


Vi tokgaloppade uppför skjutbanebacken i djupsnö/mörker. Hade kunnat vara världens roligaste om jag inte hade fått tusen GRENAR i ansiktet. Vi red ju hur fort som helst och på grund av mörkret så såg man dom inte, plus att Stella inte direkt är nån mini-hest så jag hade ju typ huvudet uppe i träden. Att jag inte är världens scarface nu är ett under, fick typ 2347860534 grenar piskade i fejset, en i ögat, höll på att fastna med huvudet i en osv. HAHA aja, det är mer sport och lite skoj var det faktiskt.


Nu äter jag pepparkakooor.

Av Anna Danielsson - 1 december 2008 12:50

Splashade mitt studiebidrag på att paya Stockholmsresan på faktura-deadline-dagen igår, så nu är jag pank igen och väntar på att mina resekompanjoner ska ge tillbaka sina tågpengar till mig ^^ Nåt annat som jag väntar på är Aftonbladetsäljar-lönen, även om den inte lär vara gigantisk den här månaden med tanke på att jag har varit borta en del.


Och just ja, så fort jag orkar/komma ihåg att fylla i en blankett och lämna till syon så får jag 600 spänn som rese/matersättning för min praktik ^^ Det är ju en fördel.


Hur som helst kommer jag ALDRIG ha råd med julklappar, fattar som inte hur det där ska gå ihop över huvudtaget.


Jag har önskat mig EN grej i julklapp, och det är skuldsanering. Är skyldig mamma 450 spänn för veterinärräkningar med mera, och med tanke på min härdade börs för tillfället så kommer den summan döda mig när den ska betalas. Så slipper jag betala det så är jag nöjd, skuldfri och kan börja återuppbygga min ekonomi, då vill jag inte ha nåt mer i julklapp :)

Av Anna Danielsson - 1 december 2008 11:36

Fotolektion, yo. Nån random klass sålde billig knäck i centralhallen så det äter jag just nu :D


Panikfotade just fotoläxan eftersom jag glömde bort den i helgen o.O


Ikväll blir det kanske Twilight-bio ^^

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards