Alla inlägg den 20 december 2008

Av Anna Danielsson - 20 december 2008 16:57

På ett sätt taggar jag redan på skolstart igen. Eller inte på skolstart men på alla aproliga grejer som kommer hände under vårterminen. Blir bland annat klassresa :D Till Stockholm tar vi oss helt säkert så vi har iaf en resa garanterad, men det låter som att vi ska skramla ihop lite mer pengar och sikta på Amsterdam :D KÖNG, saknar den staden äckel-mycket. Verkar då som om många vill dit iaf.


Sen är det ju inte så länge tills studentveckan :O Sjukt nog. Tagga järnet på den, och sen FREEDOM :D

Av Anna Danielsson - 20 december 2008 16:41

Tattar-dag :)

 

Tagga på kvällen!

Av Anna Danielsson - 20 december 2008 16:19

Tagga bowling ikväll då :D


Som ni ser är jag sämst, men det gör inget :)

Av Anna Danielsson - 20 december 2008 16:08

Jag har kommit fram till att jag kanske kommer måsta köpa en ny kamera om typ ett halvår ifall jag mot all förmodan skulle komma in på den där ettåriga foto/frilufts/reseskolan som jag apgärna vill gå. Är toknöjd med min kära Canon 400D och den duger galet bra - i nyskick.


Jag kvantitetsfotar 24/7 vilket är korkat, för jag har slitit ner mig kära kamera totalt. Avtryckaren är helt lam ungefär, och kameran mår i allmänhet inte så bra tror jag. Vetefan om den pallar ett helt år som i princip går ut på att fota, skulle inte vilja ha en kamera som kajkar under någon resa eller så.


Men pengaaar :(


<3

Av Anna Danielsson - 20 december 2008 12:55

Jag har nu på allvar lärt mig innebörden av rubriken på detta inlägg.


Mina bra MP3-hörlurar (<3) avled nyligen. Jag lyckades laga dem en gång genom att peta isär dem och mojsa runt med mini-kablarna i hörlurarna, men till slut var det game over. Sedan dess har jag använt vad som finns hemma - några satans plastbitar som följde med nån random dålig MP3. Även om man har på högsta volym så hör man typ ingenting - och bas existerar inte ens. Emo-Anna vill grina. Ska införskaffa nya idag iaf, dyrt men jag överlever inte länge till för nu lever jag i en i princip musiklös värld.

Av Anna Danielsson - 20 december 2008 10:48

Nu ska jag vandra ut och sälja tidningar. Vi höres om jag inte halkar omkull och bryter nacken eller dylikt.

Av Anna Danielsson - 20 december 2008 10:35

ALLA SOM LÄSER MÅSTE KOMMENTERA OCH SVARA PÅ DETTA:


Hur ofta händer det att mina bilder i bloggen inte syns/funkar? För mig är det nämligen olika på olika datorer.

Av Anna Danielsson - 20 december 2008 10:30

http://www.aftonbladet.se/debatt/article4035743.ab


VARGAR FINNS, LEV MED DET. Är det någon art som förtjänar att utrotas så är det fan människor.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards