Alla inlägg den 3 december 2008

Av Anna Danielsson - 3 december 2008 23:00

HAHAHA jag måste få stämpla ett stort LOL på detta: http://www.norran.se/nyheter/norrochvasterbotten/article213559.ece


Länken visar alltså en övervakningsfilm där Intersport här i Skellefteå blir "rånat" av några Luleå-bor (ja, det är seriöst och hände för någon vecka sen). Dom försöker alltså ta en massa jackor och springa iväg samt river ungefär hela affären på vägen ut, fail. Måste ses :'D

Av Anna Danielsson - 3 december 2008 22:10

klagomuren

http://klagomuren.devote.se


Ni kan i alla fall gå in och irritera er lite på oss.


Av Anna Danielsson - 3 december 2008 21:16

Pluggade nyss matte och fick faktiskt ett antal aha-upplevelser/hallelujah-moments. Jag kan faktiskt lösa ekvationer nu vill jag inbilla mig, för typ första gången i mitt liv. Sjukt.


Jag inser att det är vissa basic, simpla smågrejer/regler i matte som jag aldrig har snappat upp förrän nu, och därför börjar jag fatta mer och mer. Har dock ett till problem och det är att jag krånglar till ALLT. Tänker jämt att "nä, sådär simpelt kan det inte vara" också gör jag en kilometerlång förvirrad uträkning som täcker ett helt A4 och fattar ingenting av vad jag skriver/tänker i slutändan, när svaret egentligen är hur lätt som helst.


SEN HAR VI DET HÄR LILLA FANSKAPET SOM FÖRSTÖR MITT LIV, PQ-FORMELN! Normalbegåvade människor lär sig denna, men jag är för dum. Förstår när någon förklarar, men när jag sen försöker själv blir det pannkaka/soppa/fail av alltihopa. GAGAGA

Av Anna Danielsson - 3 december 2008 21:09

Höjden av lathet är att skriva på MSN till sin syster som sitter i rummet bredvid.

Av Anna Danielsson - 3 december 2008 19:23

Nordic Drawing-prisutdelningen var trevlig. Klirr i klasskassan som sagt, och massa bidrag var assnygga :D


Jag var dock tvungen att promenera hem från Nordanå till Sunnanå. Hade väl funkat i vanliga fall, det var bara det att:

1. Jag hade ingen mp3.

2. Det regnade

3. Jag hade ingen regnjacka

4. Jag hade inga vantar

5. Jag hade ingen kameraväska till systemkameran

6. Jag halkade fram snarare än gick


Intelligent. Nu ska jag äta upp resten av pepparkaksburken, sen bege mig ut i regnet ännu en gång (med Mio) och därefter plugga matte :'( Känner inte peppen.

SMS

Av Anna Danielsson - 3 december 2008 15:59

Eftersom jag oftast tok-sms:ar åt alla håll och kanter 24/7 så avskyr jag att inte ha gratis sms. Snart har jag förmodligen skickat bort hela min hundring på kortet :(

Av Anna Danielsson - 3 december 2008 13:49

Småtrevlig dag. Slutade 12, musikar-ballad-konsert i centralhallen istället för svenska och KLIRR I KLASSKASSAN :D 7000 spänn till oss, GRATTIS TILL FOLKET :D Aima mot Amsterdam nu eller? ;D


Just nu är jag som nöjd, fast jag har massa äckelskoljobb. Nordanå ikväll (officiella prisutdelningen) och sen kanske fotokurs om jag hinner. Måste dock plugga matte också :/


Snart är det helg igen, för övrigt :O Känns så iaf. Planlöst än så länge, men ska bli en degarhelg är det bestämt så jag taggar typ film/sällskapsspel osv :)


Nästa helg är det tydligen födelsedagsförfest för Ida och sen årets sista Balzac, så då jeeeflar :D


Länkar en äckligt bra låt apropå konserten.

Av Anna Danielsson - 3 december 2008 01:17

1. Min jävla projekt-loggbok är fortfarande borta. Jag är så körd.


2. MINA MP3-HÖRLURAR HAR PAJAT och jag har fan inte råd att köpa nya :( Kajkade igår natt när jag gick och la mig (sova med MP3 är obligatoriskt), jag lyckades dock laga dem genom att pilla isär hörlurarna och poka runt lite med kablarna därinne. Nu är dom dock heldöda igen :(


3. MIN KÄRA FLUM-BLOMMIGA TRÖJA/KLÄNNING/WHATEVER ÄR SPÅRLÖST FÖRSVUNNEN :( Låt mig gråta en skvätt. Den är säkert kvarglömd i Spanien :(

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards