Alla inlägg den 19 december 2008

Wtf

Av Anna Danielsson - 19 december 2008 19:54

Hej 160 läsare, vars kommer ni från? o.O

Av Anna Danielsson - 19 december 2008 19:40

Jaha, kvällens fest är i...Bureå? o.O Kände måttlig tagg men aja.

Av Anna Danielsson - 19 december 2008 14:22

...och snart ska jag till stan och införskaffa julklappar åt folk.


Hata äckeljulen, det enda den gör är att ruinera mig.

Av Anna Danielsson - 19 december 2008 14:14

Grejen är ju att jag tar studenten i vår = Studentbal som sjukt nog tydligen måste börja förberedas redan nu. Min moder taggar nog mer på att jag ska dra dit än jag själv, men iaf. Vissa folk har tydligen redan börjat fixa klänningar osv och enligt en del är det redan försent för att allt kommer ta slut. Panic, speciellt eftersom jag är kräsnast i världen. Vägrar ha en überlång klänning för:

1. Det känns överambitiöst

2. Jag kommer garanterat snubbla på den


Sen hatar jag blingbling, ser för det mesta väldigt B ut, men alla klänningsatar består ju av blingbling. Aja, jag är körd.

Av Anna Danielsson - 19 december 2008 13:41

Jullov är RÄTT så najs.


Sista skoldagen idag, började dagen i skolan med att vara fly förbannad på lärarna som lägger en (lång och utdragen) bildredovisning MITT i den årliga Dundercupen som vi alla ville se. Satan så arg jag var, vi hann iaf se typ halva och SPFL3 vann hela alltet. Småskillat.


Vart även knytkalas i estethavet (enbart flum) och den årliga julavslutningen i aulan där rektorn tradidionsenligt snackar om hur stolt hon är över Anderstorpsskolan. Känns dock grymt konstigt att det är sista året man är med om det här.


Ska snart på stan och kirra julklappar. Ikväll funderar jag över vad man ska hitta på, dyker inget annat upp så blir det kanske Skellectronica för dit skulle en del folk. Aja.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards