Alla inlägg den 18 december 2008

Av Anna Danielsson - 18 december 2008 22:39

Det är en sak jag avgudar med Twilight, och det är den instrumentala filmmusiken <3


Hööör bara

Av Anna Danielsson - 18 december 2008 21:25

Ica Moröhöjden stänger 22.00, om jag tar bilen och drar nu så hinner jag införskaffa mig något ätbart. Jag är egentligen inte hungrig, vill bara äta något av principskäl typ.


Knytis med klassen imorrn :) Blir snajs.


Ikväll fick jag uppoffra mig och ta Mios kvällspromenad. Varför jag kallar det "uppoffra", för det är ingen uppoffring i vanliga fall, är för att Skellhell som sagt är en isgata. Plus att jag i princip vandrade genom en evig vattenpöl. Gjorde små ofrivilliga piruetter eller liknande längs hela promenaden i mina försök att inte falla och bryta nacken. Jag lyckades, men det lär inte gå lika bra när jag ska cykla till skolan imorgon bitti.

Av Anna Danielsson - 18 december 2008 19:22

Jag ska tänka positivt.


Även om nyårs skiter sig så drar iaf jag, Linn och Rårå till Stockholm om en dryg månad. Snyltbor hos stackars Mimmi, lallar på stan på dagarna, lever loppan på kvällarna/nätterna och gör huvudstaden osäker i allmänhet :D


Peppen

Av Anna Danielsson - 18 december 2008 19:12

Hela Skellhell är nu en isgata. Drog världens fagraste bail på vår uppfart, rakt upp i luften och krasch ner i marken ungefär.


Apropå absolut ingenting, jag har ett nytt mål med livet - bli second hand-nörd. Jävlar så värt det är egentligen, hur billigt som helst, problemet är bara att jag är den enda i världen som aldrig lyckas hitta nånting snyggt. Aja, får väl börja scanna Kupan var och varannan dag som alla andra gör.

Av Anna Danielsson - 18 december 2008 17:10

Ja, what to say? Dundercupen (Anderstorpsskolans årliga innebandyturnering) spårade ju ur. Kul dock, jag och de flesta andra har skolkat hela dagen för att kolla innebandy :P


Vi åkte ut på straffar mot teatrare/dansare i första matchen, sen kollade vi innebandy hela dagen. Fordons VS SPID var galet, och i slutet när två SPID-klasser mötte varandra för att göra upp om finaldagen imorgon så var det seriöst mer mordförsök än innebandy. Sjukt så seriös man kan vara. Var även en Spectrum VS Lärare-match där inte ens lärarna gick säkra, en lärare vart tacklad så han flög över sargen. Sjukt, haha. Sista matchen barkade på alla fronter, vart slagsmål och därefter var den en som vart intacklad i sargen och skadad. Vet inte hur det gick för han men han låg då kvar på backen när vi drog :S Den matchen vart avbruten, ägda.

 

Ikväll ska något hittas på, vet dock inte vad. Helgen är öppen för förslag.


För övrigt så har nyårs skitit sig på grund av diverse missöden :( Så nu får man hitta på något nytt. Vore jag rik så skulle jag åka bort nånstans bara för att, vore rätt najs, men nu råkar jag vara fattig. Synd för mig.

Av Anna Danielsson - 18 december 2008 02:19

108 läsare idag, hähä.


Nu blir det cirka fyra timmars sömn, jag kommer somna på innebandyplan. Herrå.

Av Anna Danielsson - 18 december 2008 00:49

Bland de bättre grejorna med filmen Twilight måste ju vara filmmusiken, iaf den här.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards