Alla inlägg den 13 december 2008

Av Anna Danielsson - 13 december 2008 21:06

Jag har mad skills.

Av Anna Danielsson - 13 december 2008 20:00

Sammanfattningsvis så var det ju ändå skojs igår :)


Förfest hos Epa vilket var väldigt trevligt. Balzac vart lite skumt, men det var skojs där också. Efteråt gick vi först till Epa och följde sedan med några randoms på en ännu mer random efterfest på Norrböle. Jag toksnyltade taxiåkningen dit, själva efterfesten tänker jag inte ens prata om men den slutade i lite dramatik, orka.


Vi vandrade tillbaka till Epas lägenhet där vi kraschade, jag slocknade som sagt i en saccosäck och vaknade med halv nackspärr och en extremt manglad armbåge som jag hade lyckats sova ovanpå. Vid lunchtid släpade vi oss till stan, fläskade pommes-meny och gaggade runt i second hand-affärer.


Ikväll är det tjillkväll med filmtittande och lite folk. Linnea babblade om nån studentkorridor-fest (?) men jag känner inte övertaggen efter igår.


Konsert med SUS på Skelleftes luciakröning ikväll, förövrigt.

Av Anna Danielsson - 13 december 2008 12:38

HAHAHA, så kan det gå.


Dramatiskt åde o.O Jag har för övrigt sovit i en saccosäck inatt, nu ska vi vandra mot stan och fläska i oss en pommes-meny :'D Jag har aldrig varit mer taggad

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards