Alla inlägg den 11 december 2008

Av Anna Danielsson - 11 december 2008 23:27

Jag har nu en natt på mig att skriva en råbra analys av boke Candide för att lyckas finputsa mitt svenskabetyg lite. Won't happen, det är boken från helvetet.


Estet-musikarnas luciatåg imorrn bitti på skolan, alltid lika skillat så det blir nog trefligt. Däremot mindre trefligt med projektarbetsdag, ingen är typ färdig trots deadline-dag och alltså inte jag heller. Har dock material så det räcker och blir över till en redovisning och det är ju en fördel.


Var och såg när SAIK smashade Rögle med 5-2 ikväll, det var snajs :D


Smultron-grädd-té är mitt nya knark.

Av Anna Danielsson - 11 december 2008 23:12

HELVETETS SATSKAP, HADE SKRIVIT ETT LÅNGT INLÄGG OCH GJORDE ETT FELKLICK SÅ DET RADERADES.


Ska samla min ilska och sedan skriva om allt, nu vill jag bara dö. I väntan på nästa inlägg så kan jag bjunka på stulna bilder från Emmas blogg.

(Jag och Eric slåss)

(Överlevnadsstrategi på iskalla Anderstorpsskolan och dess glaskorridorer - kasta sig mot elementen om de mot förmodan skulle vara påslagna. Det värsta är att bilden är totalt seriös.)
Av Anna Danielsson - 11 december 2008 16:21

Verkar som typ hela vår klass ska ut imorrn, blir himlarns skoj skulle jag tippa ^^

Av Anna Danielsson - 11 december 2008 16:09

Systern kollade tydligen på random Youtube-klipp, ropade på mig och visade det här.


Spola fram till 1.36 in i videon, där är jag och jag skämtar inte. Antingen har jag gått på konstiga, random konserter utan att vara medveten om det eller så har jag en bortglömd tvilling någonstans i världen.

Av Anna Danielsson - 11 december 2008 01:38

Sova kanske? Känns som läge för det faktiskt. Drygaste skoldagen imorgon, jag kommer att dö ungefär. Får väl bege mig till Estethavet och slockna i en soffa nån ledig stund, har ju lyckats förut.

Av Anna Danielsson - 11 december 2008 00:01

Med tanke på att jag är typ halvblind och färglinserna jag skrev om tidigare var utan styrka så funkar det inte så bra. Bistår dock min kusin med ett par genom att länka.


http://www.fargadelinser.se/

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards