Alla inlägg den 10 december 2008

Av Anna Danielsson - 10 december 2008 23:38

Detta är alltså SSB, från vår...hallkonsert igår. Bortse från eventuella tabbar (och på vissa ställen SKA den låta falsk) för den där låten är äckligt svår. Det är iaf "TV:s Julafton" som vi spelar, typ Disney-jullåtar osv. Jag vet att ni gillar den fagra sången, haha xD


(Och ja Angelica, jag är "den korta i mitten av blåsgrejerna")

Av Anna Danielsson - 10 december 2008 23:26

Konserten gick väl som konserter brukar gå - därefter var det filmkväll på Getberget, Donnie Darko sågs och den är ju som king.


Mitt tangentbord började just tjuta/pipa när man trycker på vissa tangenter, det kanske försöker kommunicera med mig på något vis. FÖRLÅT, jag är övertrött.


Balzac-förköp har kirrats och nu är det bara pepp - och PLUGG som gäller innan fredag.


Vill någon analysera Candide åt mig? Ni får typ lön.


Btw, hittade nån länk på kusinens blogg som ska undersökas vidare - gratis färg-kontaktlinser ifall man länkar sidan på sin blogg. Har ju lix synfel/linser och har alltid velat testa det (dock dyrt) så detta ska göras :D Har tråkiga Svensson-blåa ögon i vanliga fall.

Av Anna Danielsson - 10 december 2008 18:01

Orka hundratusen konserter med hundratusen timmars väntan mellan allting >.< Vi släpas hit för att öva och är färdiga typ 1½ timme innan själva konserten börjar, jag hade kunnat vara på fotot eller hemma och plitat på den blivande Candide-uppsatsen.


Gagaga

Av Anna Danielsson - 10 december 2008 15:40

W00000t

Av Anna Danielsson - 10 december 2008 14:49

Nu är jag ännu nöjdare, för jag lyckades tydligen svobbla ihop ett MVG på språksociologi-uppsatsen. Lämnar jag in en hyfsat bra Candide-uppsats i tid innan fredag så kanske jag lyckas rädda delar av mitt dalande betyg innan jul, vilket skulle kännas väldigt trevligt.


Allt är mitt eget fel för att jag är så gräsligt oambitiös, men efter jul ska jag typ bli extrem-pluggis har jag tänkt. Lär hålla i ungefär tre dagar max, men aja.

Av Anna Danielsson - 10 december 2008 00:18

W00T, jag kom med i Sveriges fotoklubbars årsbok! :O Vad händer!? Aja, jag är då nöjd och glad nu. Vad som dock är ännu koolare är att Sanna hamnade på framsidan :D Heja Skellefte Fotokluuubb


JAG HATAR DENNA DATOR, förövrigt. Försöker man göra mer än en sak åt gången på den så får den krupp och laggar sönder. Äckel.


Taaaggaaa Balzac på fredag ;D Är typ redan överpeppad, haha

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards