Alla inlägg den 24 december 2008

Av Anna Danielsson - 24 december 2008 23:55

' angelicato säger:

- gu förbannat ;O

- dödsstad

- fan fly ! ; P

Ey

Av Anna Danielsson - 24 december 2008 23:38

En till julaftons-vimmelbild, jag und syster.

Av Anna Danielsson - 24 december 2008 23:06

Jag fick en kung-julklapp av kusinen, nämligen min första Lush-pryl! Helping Hands heter den och enligt ryktet så kommer den förhoppningsvis och förmodligen rädda livet på mina extremt torra händer. Är nått lila gisch som luktar svingott, som en blandning mellan godis och nötter typ.

Innehåller kamomillvatten, linfrö-gojs, mandelolja, sheasmör, kakaosmör, honung, lavendelolja, afrikansk ringblomsolja osv.

Av Anna Danielsson - 24 december 2008 21:57

Jul = Obegränsad mängd mat/godis/osv


En av de få fördelarna

Av Anna Danielsson - 24 december 2008 21:33

Jag har förmodligen gjort den här tidigare, men aja. Jag utmanar alla jävlar som läser det här, ingen med blogg ska få komma undan.


I ALLA FALL, UNDER ÅR 2008:


[x] Du har hittat ny musik du gillar-låtar

[x] Du har fått nya kompisar

[x] Du har varit i ett annat land än Sverige

[ ] Du har hoppat från 10'an

[x] Du har låtit bli att skolka även vid de värsta stunder.

[ ] Du har fått bra betyg i skolan

[/] Du har varit ledsen

[ ] Du har velat dö

[x] Du har varit glad

[x] Du har druckit alkohol

[ ] Du har blivit kär

[ ] Du har känt dig sviken

[ ] Du har känt att ingen har sett dig

[x] Du har suttit vid datorn mer än du brukar

[ ] Du har rappat

[ ] Du har skrivit en låt

[x] Du har känt hat

[ ] Du har känt som om någon tagit dig för givet

[ ] Du har varit i slagsmål

[ ] Du har varit "sjuk"

[x] Du har varit sjuk

[x] Du har dansat

[x] Du har bråkat med dina föräldrar

[x] Du har haft någon som stött på dig

[x] Någon har sagt att du är snygg

[ ] Bråkat med din älskling

[x] Strulat med en främling

[ ] Strulat med en från samma kön

[x] Varit så uppjagad att du gjort misstag

[/] Gråtit för något som hänt i ditt liv (Nä, mitt största grin-moment var i Spanien när en fullt frisk och ung hund skulle avlivas dagen därpå)

[x] Lekt för mycket med bilddagboken

Av Anna Danielsson - 24 december 2008 20:00

Ni MÅSTE lyssna.


Underbart.

Av Anna Danielsson - 24 december 2008 19:07

(Säg till om bilder inte syns) 


VI HAR NUMERA EN KEYBOARD I HUSET. SJUKT! Vi har typ tänkt skaffa det i sex år, och nu har vårt 50 år gamla piano börjar självdö (tangenter har lagt av osv) så mina föräldrar kände nog äntligen peppen :) WONDERFUL!


Har fått lite mer gojs också, nämligen följande:

- Pengar från olika håll och kanter randoms

- Body Shop-handkräm/lypsyl + sjal av syster

- Lite sminkgojs av mor och far och

- Lush-gisch av kusinen :D


Klad Anna :) Random mingelbild på mig och syster också.


Av Anna Danielsson - 24 december 2008 17:54

Ofta 216 pers kollar min blogg på julafton!? Skam över er och eran familj, gå och inhandla ett liv.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards