Alla inlägg den 21 december 2008

Av Anna Danielsson - 21 december 2008 21:09

NYÅRS ÄR FIXAT :D Hur najs som helst, den förra planerade festen sket sig som sagt så jag trodde det skulle bli någon form av tragisk nyårsafton, men inte ^^ Taggataggatagga, fast först annandan på Station, wohohooo :D


Och julkursen börjar i övermorgon, så jäkla skoj :D Jag har Wambo i år, gigant-hästen.


Nu ska jag dra och se film iaf, ciaooo

Av Anna Danielsson - 21 december 2008 16:01

Jag har läst typ halva Twilight nu, planerar att läsa ut den innan imorgon :D Kung.


Jag AVGUDAR bra bokserier/trilogier. När man har läst första boken och sitter och är råglad över hur bra den var så lever man i lycklig vetskap om att det finns flera till! :D Typ som Stieg Larsson-serien, eller Harry Potter när man var en liten nörd (okej, det är jag fortfarande).


Nuuu ska jag läsa vidare iaf.

Av Anna Danielsson - 21 december 2008 15:51

Jag tillhör skaran människor som inte är speciellt överförtjusta i katter. Är en utpräglad hundnörd, hundar är för det mesta trevliga och förutsägbara till skillnad från lömska-kattmongon.


Katter STIRRAR på en, ser alltid ut att smida onda planer, får mig att nysa, "leker" genom att hoppa upp på en och gräva in klorna i ens rygg/ben/ansikte/vad de nu känner för, bits och är oberäkneliga i allmänhet. Creepy små djur. Så länge de är snälla/håller sig på behörigt avstånd kan jag tycka om dem, men jag har inte träffat många snälla katter som inte verkar smida planer om att mörda mig.


Fina är de dock, speciellt sånahär:



Av Anna Danielsson - 21 december 2008 14:08

Jag ska nu erkänna att jag är totalfast i Twilight-boken. Tusen gånger bättre än filmen än så länge.


När det gäller Låt Den Rätte Komma In gillar jag dock filmen bättre än boken.

Av Anna Danielsson - 21 december 2008 03:16

Normalbegåvade människor, speciellt de som ska upp och jobba (pik till mig själv), brukar ha gått och lagt sig för längesen, men jag är ju lite dum i huvet så jag sitter här än. Höll nyss på att somna vid databordet dock.

Av Anna Danielsson - 21 december 2008 02:31

368 unika läsare igår stannade mätaren på :O


Bastu, MarioKart och SingStar vatr det ikväll iaf. Musiken i klippet som bifogas är så sjukt mycket nostalgi, minns när jag och Emilia satt och nördade MarioKart 64 i våra väldigt unga år :'D Den där låten är väldigt ihågkommen från min tid som småskit och allmän nörd.


Bara för att jag älskar att vara mainstream så har jag nu lånat vampyr-Twilight-trilogin eller vad man nu ska kalla den. Tyvärr är första boken på svenska :( Men jag lär väl överleva fast det inte är originalspråket.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards