Alla inlägg den 30 december 2008

Av Anna Danielsson - 30 december 2008 15:52

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_2258637.svd


Mamma visade mig det här, dagens roligaste typ. Jag antar att det är Lush som artikeln klagar på :P


Det är verkligen bara i småstäder som folk orkar störa sig på sånt här, för de har ingenting annat att göra xD Kom det någon luktande affär till Skellhell skulle garanterat samma sak hända. Rätt skrattretande :D

Av Anna Danielsson - 30 december 2008 15:25

Nu är precis allting kirrat, klappat och klart inför morgondagen - dvs nyårs, känns rätt najs :) Bara att taggaaa! Typ lika mycket som i helgen:


...eller kanske inte, får då vart det en liten överdos av tagg.

Av Anna Danielsson - 30 december 2008 14:15

...och nu kommer satans Bodén på att hon ska jobba i helgen, så då lär väl Sorsele bli inställt :( Enda fördelen med det är att jag inte missar Luleå-derbyt (hockey) men det lär vi ju lix förlora så det spelar väl inte så stor roll.

KUSINEN, förbered dig på våldgästning i Luleå i helgen/nästa vecka? ^^

Av Anna Danielsson - 30 december 2008 14:01

Varför är man doomed till datorsittande på lovet!? Orkar som inte. Fast orkar inte gå ut heller för jag är sämst, haha.


Tror denna kväll blir trevlig iaf :) Och nyårs imorgon. Frågan är bara hur transport till/från Moröbacke ska gå till, för det är där vi ska vara om jag har fattat rätt.


Jaaag vill åka snowboard. Varför for jag inte och åkte idag för!? :(

Aaa

Av Anna Danielsson - 30 december 2008 12:39

DU ÄR JU DUM I HÖVVE

Av Anna Danielsson - 30 december 2008 03:10

(Nä, det är inte ofta jag ser sådär glad ut på bild, nu frångår jag den principen och lär därmed ge er skräckbilder på näthinnan för resten av livet. Gonatt.)


Tre saker jag inte förstår mig på:
1. Matte

2. ...och en...

3. ...massa mer.


 


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
jag sitter vid:
1. Mobil

2. USB-kablar

3. Hårsnodd




Tre saker jag gör just nu:
1. Bloggar

2. Halvsover

3. Är hungrig



Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Resa överallt

2. Bli rik

3. Bli glad




Tre saker jag kan:
1. Vissla

2. Åka snowboard

3. ...andas


Tre saker jag inte kan:
1. Spela gitarr

2. Laga mat

3. Sy


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. Tori Amos

2. Aimee Mann

3. Pink Floyd




Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Spela gitarr

2. Massa språk (men orkar inte, jobbigt läge)

3. Baka utan att riskera att ugnen expolderar


 


Tre favoriträtter:
1. Kött i de flesta former

2. Kyckling i de flesta former

3. Det mesta som innehåller räkor

Av Anna Danielsson - 30 december 2008 02:53

Direkt citerat från Epas diarium (Apberget-blogg dvs)


"Dock kommer kanske Anna och Linn till mig efter nyår, så det lär bli awsm
....
Fast sorsele kommer få ta mycket stryk S:"

OOO JAAA

Av Anna Danielsson - 30 december 2008 02:13

IMORGON ÄR DET DAGS. Mitt rum ska misshandlas.


Jag kan inte med ord beskriva hur satans fult rum jag har, vill knappt vistas där själv. Det enda jag gör där är att sova för att jag vantrivs så gräsligt, jag skulle kunna visa er en bild men kom fram till att det bästa är att bespara er den synen.


Det är hur litet som helst och golvet är brunt och groteskt fult, men det skiter jag i. Däremot skiter jag inte i det faktum att jag har tusen miljoner småprylar som är sparade under hela mitt liv och ligger i drivor i garderoben/på hyllor bara för att jag helt enkelt aldrig har orkat göra mig av med dem/kasta ut dem i lådor i garaget. Det är BERG av prydnadsgrejer och en massa onödigt, jobbigt småkrafs som bara samlar damm. ALLT DETTA SKA UT imorgon. Något annat som ska ut är den satans skabbiga hyllan mittemot min säng - det är typ en förrådshylla, gigantisk och helt katastrofalt ful. Vill typ gråta när jag ser den och fattar inte vem som ställde den där.


Har även en turkos-aktig, begagnad trädgårds/korgstol som i princip står mitt i rummet, bara för att den inte ryms någon annanstans. Fyller endast funktionen att jag slänger kläder på den när jag inte orkar hänga upp dem i garderoben.


GAGAGA, jag får psyksläpp på mig själv och mitt liv. Upp till kamp.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards