Alla inlägg den 8 december 2008

Av Anna Danielsson - 8 december 2008 22:47

...just ja, dagens verbala fail.


Allmänt skitsnack i Estethavet.


Eric: Hissen går ju inte ända upp.

Jag: Nä, hamstern snurrar men hjulet är dött.


...!?

Av Anna Danielsson - 8 december 2008 22:39

Håller som bäst på att fylla jullovsschemat med aktiviteter.


Själva julen skiter jag jättemycket i för att vara ärlig, kommer till exempel spendera halva julafton i stallet :) Dagarna runtom också, för det är julkurs. King :D


Annandagen är det tydligen massiv utgång för hela stan på Station. Jag vill dit även om biljetten kostar 160:- ...krångligt det här.


NYÅRS lär väl bli party, frågan är bara fortfarande var/hur/när osv. Borde styras men lär väl fixa sig hoppas jag.


Sen ska nog ett besök hos min kusin i Luuuläh inplaneras, hänga i Mörön några dagar xD Haha


Den 29 är den en månad kvar till Stockholm och peppfaktorn har aldrig varit högre ;) Party/bio varje kväll och shoppa/fönstershoppa/gärna nörda museum på dagarna ^^


Apropå absolut ingenting, vi fick igen engelskaprovet idag. Med tanke på att jag hade missuppfattat en hel uppgift och KASTAT OM ord istället för att bara böja dem, så missade jag en sjuhelvetes massa poäng och fick bara G. Fritzén (lärarN) frågade nåt i stil med "Anna, what on earth were you thinking!?" och jag svarade uppriktigt att jag hade ingen aning. Dumhet dominerar mitt liv.

Av Anna Danielsson - 8 december 2008 22:14

Min loggbok äro återfunnen, den låg självklart dumpad i datasalen där jag glömde den. Har kollat där flera gånger under veckan men inte fan har jag sett den då. Aja, jag är då nöjd nu.


Kan någon ELIMINERA min extremt hatade förkylning och, förövrigt? Den driver mig snart till självmord.

Av Anna Danielsson - 8 december 2008 17:00

HAHA vad ska man säga om den här dan, rätt underhållande iaf.


Mest udda var på fotolektionen, när läraren placerade oss i ett klassrum för att se på två olika dokumentärer om två olika naken-fotografer. W00t? Dock hade en av dem (David LaChapelle) varit kändisfotograf och tagit rätt roliga kändisporträtt. De flesta av hans bilder var mest bara sjuka/äckliga men den här på Elton John tycker jag var rätt kul.


Jag fastnade i en stol på lunchen också. Om nån undrar hur det gick till så fastnade min kameraväska på något vis i ryggstödet, så när jag reste mig satt stolen kvar på ryggen. Var ju som kul.


Höll även på att dö när Eric TÄNKTE HÖGT i Estethavet. Så elak, haha :(


På Cambridge-lektionen var det en amerikan och en tysk där och pratade om utbytesår. Var som ändå kul, vi körde lite lekar/övningar som handlade om fördomar/stereotyper i olika länder bland annat.


Ska till stallet om ett tag :)


OCH JUST JA, jag har kommit fram till att jag ska jävlar i mig styra upp en klassfest vare sig folk vill eller inte. Går i trean och har aldrig haft klassfest, hur pinsamt är inte det egentligen? :( Bara av principskäl ju!

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards