Alla inlägg den 22 december 2008

Av Anna Danielsson - 22 december 2008 22:40

Jag har typ aldrig haft tristare frisyr än nu. Håller på att spara ut håret och det går väl rätt bra, men har samtidigt struntat i att uppdatera min uppklippning så mitt hår bara hänger från huvet som ett dött djur eller nåt. Så går det när man är naturligt platthårig :(

Ska ge mig på att åtgärda min lugg ikväll iaf. Även den har växt ut till jag vet inte vad, ser ju inte friskt ut.

Av Anna Danielsson - 22 december 2008 22:05

Det är faktiskt inte så länge kvar.

Av Anna Danielsson - 22 december 2008 21:04

Jag var och simmade/badade på Edda ikväll. Satan så tråkigt det är att simma, jag vill fortfarande ha en vattentät MP3 så skulle det funka. Simmade en kilometer iaf, kändes mycket längre.


Nu ska jag hinka i mig smultron-gräddté med limehonung, det är ännu godare än det låter :D

Av Anna Danielsson - 22 december 2008 17:18

Nu har jag fixat alla satans julklappar i alla fall, dyrt blev det och jag vill dö. Personligen har jag bara fräst "JAG VILL INTE HA NÅT" när mina föräldrar har bett mig om en önskelista, för jag får bara dåligt samvete när jag får presenter och själv bara har råd med skitsaker åt andra. Aja, nu är det fixat iaf.


Jag tänker genomlida julafton och sen är det tagga JULKURS imorgon, ANNANDAGEN och sen NYÅRS :D Känns rätt så grymt najs att new year eeeve-fest fixade sig iaf.


Får satsa på att inte lyckas falla av min 1.75 cm höga kurshäst och bryta nacken så jag missar allt kul bara.

Av Anna Danielsson - 22 december 2008 14:30

Har för övrigt lufsat i djupsnö med Mio och lyssnat på musik i typ en timme, nu ska jag till stan och kirra julklappar. Tjarååå

Av Anna Danielsson - 22 december 2008 14:28

Jag har hittat typ en gräsligt bra pianolåt, nöter den 24/7. LYSSNA, filmen är bara random och råkar vara en massa Disney-klipp men det är musiken som är grejen :)

Av Anna Danielsson - 22 december 2008 03:33

Enligt rykten har SOS barkat totalt nu och det låter inte så peppande att åka dit, men inte lite man saknar hundarna :( Bildbombar lite så ni får se några.


<--- Sophie


<--- Fjorder


<--- Loppan


<--- Valpfanskapen (men jag saknar dom ändå)


<--- Willie


<--- Heather


<--- Sheeba


<--- Hugo


<--- Azul


<--- Bilko


<--- Batman


<--- Springer


<--- Ruben

Av Anna Danielsson - 22 december 2008 02:58

En dag tog det att läsa ut Twilight, nu ska New Moon påbörjas.

Vart film ikväll för övrigt, Spirited Away. För typ tjugonde gången, helt seriöst, men det gör ingenting.

Imorgon bitti ska jag SOVA :D Typ första gången på 70 år känns det som.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards