Direktlänk till inlägg 28 december 2008

LUSH FFS

Av Anna Danielsson - 28 december 2008 21:50

NU ska jag skriva ett inlägg som det är pinsam nörd/produkt/modebloggsvarning på. Jag har aldrig varit jätte-geeky när det gäller sånt här gisch men nu råkade jag få Lush-prylar av min kusin i julklapp, som visade sig funka på riktigt så jag är helt exalterad och vill ungefär köpa hela affären.


"Införskaffa en burk Big. Gör det nu. Det här schampot gör ditt hår minst tio år yngre. Ditt hår kommer se ut som om det suttit på någon som alltid gått och lagt sig i tid, aldrig stått i rökiga barer, aldrig simmat i bassänger med massor av klor, aldrig permanentat, färgat eller torkat ut håret. Ditt hår kommer att glänsa..nej, skina som aldrig förr. Big schampo ger ditt hår massor av volym. Varför och hur? Vem bryr sig? Det är bara att köpa en burk...Ok, då...havssalt, sjögräs, citron- och limejuice och kokosnötsolja är förklaringen. Effekten av Big är inte tillfällig, ditt hår kommer att bli bättre och bättre ju mer du använder det. Så - köp det! Nu!"

"Vår mest imponerande hudcrème! Efter trettio år i branschen har våra hudvårdsskapare trollat fram detta mästerverk! Gorgeous är verkligen gorgeus - till brädden fylld med närande, kallpressade oljor och färskpressade juicer. Gorgeous har en mousseliknande härlig konsistens och innehåller mängder  av vitaminer och mineraler. Vitaliserande oljor av oliv, avokado, vetegrodd och druvkärnor ger huden näring och fukt. Enzymrika fruktjuicer av ananas, apelsin och citron förfinar hudens struktur. Hudens bästa vänner - neroliolja och myrra - rundar av denna delikata blandning. Lyx på burk!"

AAA gör mig rik.

 
 
angelica

angelica

28 december 2008 22:27

kom nu till lule, det är värt ;)

http://angelicato.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Danielsson - 21 januari 2009 17:43

  http://www.annad.devote.se

Av Anna Danielsson - 20 januari 2009 15:16

Min nya blogg.   Jag blir ledsen i ögat om det inte funkar nu. På min dator går det bra, men säg till om ni inte kommer in på sidan. ...

Av Anna Danielsson - 19 januari 2009 16:13

Detta blir förmodligen mitt sista inlägg i denna blogg. Nästan lite sorgligt, den har ju faktiskt varit min trogna (och fula) följeslagare i typ 1½ år eller något sådant.   http://www.annad.devote.se är mitt nya tillhåll! Kommer vara lika aktivt och ...

Av Anna Danielsson - 19 januari 2009 08:43

Men kul med snö + mulet på fotolektionen när vi för en gångs skull ska fara ut och fota. Döda mig. Plus att backen upp till Nyckelgatan/travet lär vara en enda snödriva och den ska jag alltså cykla uppför.   Nä, nu ska jag dra mot travet. Med tanke p...

Av Anna Danielsson - 18 januari 2009 23:49

Japp, jag har bestämt mig. Imorgon skall en ny blogg skapas och jag taggar. Håller på att kräkas på Bloggagratis, det vore okej om åtminstone bilduppladdningen var vettig men den funkar ju fan inte.   Hej Devote tror jag, där går det att få en hyfast...

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards