Alla inlägg under januari 2008

Av Anna Danielsson - 1 januari 2008 21:49

HAHAHA, den här filmen gjorde min dag! xD Ingenting är så roande som bloopers x'D


Och just ja, idag firar jag 2 veckor med ont i svanskotan efter min bail på gympalektionen :(

Av Anna Danielsson - 1 januari 2008 19:35
Scharins by ~Koggamojj on deviantART

Alltså, jag har 36 unika läsare nästan varje dag (eller ibland mer, men ändå.) Har jag 36 blogg-stalkers som kommer varje dag och inga andra läsare, eller vad?


Jaaag tycker att ni kan kolla min DeviantArt, så jag känner mig lite poppis ^^ Bilden är från hangarerna på Scharins, som är rivet helt och hållet nu vad jag vet :( Sista gången jag var där var i somras med Emo, Amanda och Epa. Det var hyfsat förbjudet att gå in på området, men vi krälade under ett stängsel och gick in i alla fall (a) Sen visade det sig att det var folk på det gamla fabriksområdet, så vi fick springa för livet x'D

Av Anna Danielsson - 1 januari 2008 13:03

Okej, nyårsafton var otroligt kul, och otroligt fult :P Vi våldgästade totalt fyra olika hushåll (över hela stan) under kvällen, och var runt 10 pers.


Vi började med att dra till Frida (på Tuböle/Anderstorp), där Frida bjöd på någon goood efterrätt som jag aldrig sett eller smakat förut. Det blev även frosseri av After Eight-choklad och passionsfrukt. Jag, Frida, Linn, Robin, Paula, Tarina och Jenny var där från början. Efter ett tag skulle vi dra till Tarina som bor på Moröbacke, så vi packade in oss 7 pers i Robins bil och drog dit xD Nu är det bevisat, allt går med våld. Jag var LIVRÄDD för att vi skulle bli stoppade av polisen.


Hos Tarina typ...skuttade vi runt till Slagsmålsklubben och käkade kex med ost. Där inträffade även en av kvällens  fulaste händelser, då någon öppnade diskmaskinen medans den var igång. Detta resulterade i att vatten sprutade över hela köket x'D


Vid 10-halv 11 packade vi in oss 7 pers i bilen igen, och for hem till en människas systers pojkväns lägenhet på Norrböle :P Här var vi ett tag och degade. När det började närma sig tolvslaget gick vi ner till centrum (och det tog ett jävla tag att komma sig iväg eftersom folk inte var nyktrast i världen :P.) Klockan tolv stod vi på Parkbron tillsammans med resten av Skellefteås befolkning (eller näe, men det var mycket folk) och kollade på raketer :O


Efter Parkbron var det dags för SingStar hos Amanda, där en till småful incident inträffade. Paula hade råkat paja ett glas i lägenheten på Norrböle, så när vi satt i köket sa Amanda:

- Okej, nu vill jag INTE att ni har sönder någo... också tappar hon ett glas i golvet som of course går sönder, och får dessutom en glasbit i foten :( Haha.


Kvällen avslutades som sagt med SingStar, faktum är att jag, Frida och Amanda satt och brölade till fem på morgonen, och jag skämtar inte när jag säger att det var det jävligate jag hört xD. Amandas storebror var hemma så jag oroar mig för hans psykiska hälsa.


Jag hatar Keane, och Amanda och Frida älskar Keane, därför kändes det lite kul att äga dom i "Everybody's Changing". MOHAHAHA.


Aja, GOTT NYTT ÅR!

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards