Alla inlägg under januari 2008

Av Anna Danielsson - 21 januari 2008 21:52

Jag håller förresten tummarna för killen som försvann med sin skoter förmodligen någonstans i Kågehamn igår eftermiddag. Känner honom inte alls men några i min klass gör det tydligen. Hoppas verkligen att han på något sätt har överlevt, tycker att det är nog många unga människor som har strukit med i Skellefteå :(


Klar med matten nu, woho. Har jag tur så fixar jag G på provet, jag fattar nästan litegrann :D


Och NU känner jag mig som om jag härmar de geekiga mode-bloggarna en aning här - men jag MÅSTE bevisa att Monki typ är den bästa klädaffären i världen. De har KREATIVA och ROLIGA tröjor, vilket är inte bara lite ovanligt. Sprang på affären på Söder i Stockholm i somras, vill dit och köpa fler kläder :O Sen är det en fördel att man slipper springa runt i exakt likadana kläder som resten av Skellefteås befolkning om man kirrar dom från en affär som inte finns här.

Av Anna Danielsson - 21 januari 2008 19:50

JA, dom här listorna har en tendens att ploppa upp när jag är negg. Så here we go, dagens irritationsobjekt!


- Folk som inte kan skriva korrekt och begriplig svenska. Lär er grammatik, retards x(


- Folk som grinar 24/7 för minsta lilla grej. Man kan tro att det är en bebis i jätteformat som man har att göra med.


- Att sågspånsflisorna från dagens formlektion inte går bort från min kofta


- Folk som är för dumma för att googla och istället ställer korkade frågor. Vad är problemet?


Det var allt för stunden.

Av Anna Danielsson - 21 januari 2008 19:25

Emelie har vältajmat nog släpat in hela Fjortisligan, även kallad hennes umgängeskrets, i vårt hus kvällen innan mitt matteprov. Om de fortsätter gapa med sina 13-åriga kråkande röster när jag ska plugga så ska jag personligen sparka ut dem ur huset med huvudet först.

Av Anna Danielsson - 21 januari 2008 19:07

Veckans drygaste skoldag som mördar mig varje gång. Två timmar spanska, en timme matte och TRE TIMMAR HELVETES FORM. Matteprov imorgon, jag tror faktiskt att jag kan klara det dock :D Men formen är BARA dryg. Tälja på en jävla träfisk i tre timmar, någon?


Dock verkar nästa uppgift bli kul - valfri designuppgift. Till exempel kan man få göra en klädkollektion :)


Efter skolan släpade jag mina fötter till stan. Gick först till E-Fyran (gymnasiefritidsgården) för att jag har glömt all min körkortslitteratur där med fotogruppen i onsdags. Grinade inombords och stod och ryckte i dörren i 20 år när jag insåg att det var stängt, så jag fick gå på körkortsteorikurs utan böckerna :(


Snart dags för halkbanan :D Och när jag klarar den har jag 2/3 kvar av min körkortstagning, mwihihi!


Sprang på stan och fyllde på mobilen och köpte en chokladkaka (oväntat, va?) Sen liftade jag hem med min far som kom hem från Teneriffa idag.


Nu ska jag strax plugga matte. Borde träna hund också :O

Av Anna Danielsson - 20 januari 2008 21:00

Nej, att en kiosk är stängd vid den här tiden kan inte vara lagligt :'( Jag tror jag börjar grina. För tillfället är jag i stort behov av choklad, så jag får svänga ihop en smet chokladbollar sen.


FY så fint det är ute nu. Gick ner mot älven med Mio. Det är lite kallare så inget slask längre, snön ligger på trädgrenarna så träden är alldeles vita också fullmåne som grädden på moset :D Fotade en del, ska bomba http://skumgummi.bilddagboken.se.


Nu ska jag snylta ost-nachos ur skafferiet.

Av Anna Danielsson - 20 januari 2008 19:32

Hoho, ska ut och pulsa i djupsnön på Sunnanås förmodligen oplogade gator med min kära hund. MP3:n ska bara tankas lite först ^^


Ska springa på Sunnanåkiosken och köpa ett lass choklad. I NEED IT.


Är nu anmäld till träningslägret på stallet i sommar :D Fast måste boka av om jag kommer att sommarjobba med nåt då. Hade som sagt Deviz på ridningen idag, lektionen dödade oss xD Först en massa skumma skänkelviknings-övningar, sen galoppjobb på volterna RÅLÄNGE. Lär ha träningsvärk imorgon.


Och TACK för att jag äntligen har fått rida en häst som iaf KAN vara lite pigg. Förr red jag nästan bara pigga hästar (mycket roligare), fram till nu har det varit ett evigt tragglande med mestandels Felix och Benno på lektionerna. Har förhoppningsvis Deviz en vecka till, hoppas jag får nån hurtig en sen ^^


På tisdag ska jag ringa APAN:s Hundhem, hoppas jag får åka och jobba! Kommer dock bli helt lost in space när jag ska flyga till Barcelona själv isf, jag går ju för fan vilse på Arlanda x'D Aja.

DU

Av Anna Danielsson - 20 januari 2008 13:45

DU är en äcklig liten hycklar-skitunge som är helt handikappad angående moral och som tror för mycket om dig själv.


Synd.

Av Anna Danielsson - 20 januari 2008 13:41

Blev utmanad av kusin vitamin.


Beskriv dig själv med fem ord: Störd, nörd, sepe, djurgeek och kamergeek? ^^


Nämn någon/några personer du kan berätta allt eller nästan allt för:

Ingen


Skulle du byta liv om du fick? Utan tvekan, om jag får ta med Mio :)


Tror du att du kommer ha kontakt med dina nuvarande kompisar om 20 år?

Det vore trevligt, men dunno. Förhoppningsvis :O


Vilken dålig egenskap tror du är din sämsta? Jag har inga bra egenskaper ^^,


Har du någon gång varit i slagsmål? Nä, men det är typ mitt mål i livet. Eller nåt xD


Skulle du klara av att vara vegetarian/vegan? Nä, men borde egentligen vara det ändå eftersom jag inte har vettiga några argument för att INTE vara det.


Är du en såkallad Dramaqueen? Nä, det hoppas jag då verkligen inte för jag hatar såna.


Vad skulle du göra om du fick 1 miljon i handen för en dag? Boka 1234567890 resor.


Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag? Dunno, odla skägg skulle kanske vara lite kul.


Vilka, minst fem utmanar du?

ALLA SOM HAR LÄST DET HÄR!

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards