Alla inlägg den 31 januari 2008

Av Anna Danielsson - 31 januari 2008 23:30

Jag är så jäkulskt hungrig. Det blir jag alltid på nätterna/kvällarna, och resulterar alltid i ett X antal polarmackor :)


IDAG är det förresten 1 månad -2 dagar tills London, om jag inte har missuppfattat nåt. PEPP :D


Har äntligen bränt ut en skiva med Aimee Mann och Tori Amos som jag lovade Soppan, så hon får den imorgon ^^


...nu blir det mackor.

Av Anna Danielsson - 31 januari 2008 22:27

MOHAHAHA, AIK vann med 5-1 mot Djurgården. Ägda :)


IGÅR fick jag en plötslig impuls som jag nu har bestämt mig för att genomföra. Mitt hår ska få lugg, mohaha :D Var fett peppad på att greppa saxen och cutta mitt eget hår redan nu ikväll, men sådana projekt brukar sluta i katastrof när jag försöker utföra dem. Lämnar nog över uppdraget till Epa eller någon annan som kan.

Av Anna Danielsson - 31 januari 2008 17:22

Måste visa en bild på min mongo-hund. Vad gör han!? x'D

Av Anna Danielsson - 31 januari 2008 17:13

Btw, fick ju som sagt Sigur Rós-musik skickat av herr Bröstlund igår. Måttligt uppiggande musik, man vill typ bara gräva ner sig och grina när man lyssnar på det, haha. Trevligt dock ^^

Av Anna Danielsson - 31 januari 2008 17:06

Hyfsat dryg skoldag, akrylmålning på träplatta som går åt helvete på Kulturhistorian och spanskalektion bland annat :P Jag kom dock i tid imorse, det erkände Lorenz till och med.


Efter skolan drog jag på stan med Epa och Soppan, det blev Doris, H&M, CK och second hand-affär :P Jag kom till min stora lycka på att jag hade 80 spänn kvar på mitt H&M-presentkort som jag fick i julklapp, så jag köpte en skum svartvit sjal på H&M :D I löv it.


Hockey ikväll, SNÄLLSNÄLLASNÄLLA Skellefte vinn över Djurgårn! :(

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards