Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Anna Danielsson - 26 januari 2008 12:57

I eftermiddag skuttar jag och Epa på en Norrlandskusten-buss och hoppar av i Piteå för att se den längre konserten av Igudesman&Joo :P Följ med, folk!


Jag har sålt tidningar. Det var drygt, men jag sålde slut. Money!


"You're With Stupid Now" med Aimee Mann äger ^^


Igår blev det att spela TP. Linn tror att aboriginer kommer från Italien :'(


UÄÄÄ.

Av Anna Danielsson - 26 januari 2008 01:33

http://www.metro.se/se/article/2008/01/21/11/3958-45/index.xml


Säger samma sak som kusinen, många lär bli irriterade men skitsamma för jag har gått runt och stört mig på det där skitlänge. Allergiker styr verkligen världen, typ. Visst bör man visa hänsyn men någon gräns kan det faktiskt få vara. I andra länder, tex Frankrike, är det en mycket mer avspänd inställning till till exempel hundar, och vad jag vet så är det knappast några människor som dör av allergi där heller? Det är hundar i alla butiker, på caféer, på bussäten i bussarna osv. Ska jag ha Mio på bussen här i Skellefteå så tar (oftast) en väldigt sur busschaffis extra betalt för hund och sen får man gå och sätta sig allra längst bak (okej, det gör ju inget, men ändå) för annars dör allergikerna. Tänk om jag är allergisk mot människor, huh? Förbjud alla människor på bussar då!


Tekniskt sett borde det ju vara optimalt att ha hund här i Norrland (natuuuren, folk), men jag kan tänka mig att det är mycket lättare i Stockholm där de också har en mycket trevligare inställning till fyrbenta varelser som till och med får följa med in på NK!

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards