Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Anna Danielsson - 9 januari 2008 22:48

Kolla videon och bortse från musiken, haha. Snubben har ju varit ÖVERALLT! :|


Nu har jag tagit farväl av och avslutat kursen Avancerad Bild, FINALLY. Jag läser ju lix spanska som individuellt + orkestern som utökad, så jag har ändå extrapoäng :P Plus att det inte ger så mycket att gå en kurs som jag ändå kommer få IG i pga skrynkliga ritpapper.


Var och åkte snowboard i Vitbergsbacken ikväll - ENSAM, och det ÄGDE. Jag slapp vänta på jobbiga, långsamma människor. Jag hatar människor. Jag vill bo i en timmerstuga mitt i skogen.


Jag ska uthärda denna vår och i sommar blir det JOBBA och VOLONTÄRARBETA, fick ingen vidare respons från Rumänien så försöker nu söka på APAN:s hundhem i Spanien, dock mongar deras hemsida sig så får väl ringa till Spanien imorrn o.O Tänkte boka fast så snart som möjligt så jag är säker på att jag kommer mig iväg, ska bara ta reda på vilket datum skolan slutar.


Lönebesked december månad från Aftonbladet idag, klirr i kassan med 1500 spänn trots att min syrra "vikarierade" för mig Hund 07-helgen och fick den helgens lön. Att offra helgens sovmorgnar för 12 000 spänn om året är faktiskt grymt värt, plus att Aftonbladet helt random ger mig årskalendrar och nya MP3-spelare! Så nu vet ni det folks, kan rekommendera Aftonbladet kolportage om ni vill ha ett okomplicerat och o-tidskrävande extraknäck :)

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards