Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Anna Danielsson - 22 januari 2008 23:30

För det första ska jag bjuda på en ljuvlig låt, bara för att jag är så snäll :) Ni kan väl lyssna på den medans ni läser inlägget ^^


70 läsare idag fast jag inte har skrivit ett enda inlägg :'D


Ja, då ska denna dag sammanfattas. För det första, matteprov! Alltså, det kan låta helt otroligt men medans jag satt där och räknade kände jag liksom en glödlampa ploppa upp ovanför min skalle. JAG FATTADE! Plötsligt var allt så logiskt, jag vet inte vad som hände. Kommer säkert få IG bara för att jag tror för mycket om mig själv.


Skridskor på gympan. Jag skämtar inte, det var inte is - det var knaggligt, fruset, stenhårt slask och det var ett helvete att åka :P Men skridskor är kul, dock osis för mig. Jag säger "Jag brukar iaf inte baila baklänges när jag åker faktiskt", och sekunderna senare gör jag värsta flygande vurpan bakåt och landar med ett plask på armen/axeln/huvet xD Men det var kul.


For på stan efter skolan och köpte presenter till systers födelsedag, därefter hem och till orkestern. Efter orkestern drog jag till Amanda med Linn och Robin och bakade kladdkaka. Amandas jävla (men söta) kattunge lyckades få tag på mina MP3-hörlurar, jag gjorde något som liknade ett ångest-skri och försöker slita åt mig lurarna från den ondskefulla lilla varelsen, varpå den kör in sin klo rakt in i mitt lillfinger. Det rann bloood, och mina fördomar/min skräck för katter har ännu en gång bekräftats :'( Tacka vet jag hundar, de är snällare och mycket mer förutsägbara.


HAR FÅTT EN NY CYKEL FÖRRESTEN :'D Eller snarare, jag har fått en cykel. Har ju inte ägt någon egen på ett jävligt bra tag.


Nu ska lägga in all musik som jag har fått av Amanda ikväll i MP3:n och sen...sova? ELLER NÄE, HELVETET, måste fixa bilder till Foto Grand Prix också :'(


Btw, jag gick rakt in i en dörrkarm det första jag gjorde när jag kom hem. Kan det här kallas en halv otursdag?

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards