Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Anna Danielsson - 25 januari 2008 19:56

Att övningsköra är kul. Apropå det så har jag bokat teoriprovet idag :D


Hur som helst, det var inte det jag ville komma fram till. Jag var ute och övningskörde nyss, vilket som sagt är kul. Förutom på ett ställe - Skellefteås kära Lejonströmsbro. Helt seriöst, om dom inte enkelriktar fanskapet inom en väldigt snar framtid så kommer nån att AVLIDA. Man ryms inte två bilar och en person i bredd på den, knappt ens två bilar. Jag är livrädd för att Mio ska bli överkörd när jag går där med honom till exempel. Nu körde jag över brojäveln för andra gången i mitt liv, och jag lovar att det var med en millimeters marginal som jag inte körde på den mötande bilen - och då var jag ändå nära att köra in i broräcket samtidigt. HAT.


Nu ska jag ringa runt. Ska vara med folk ikväll men verkar som om ingen har nån idé angående sysselsättning.

Av Anna Danielsson - 25 januari 2008 15:11

Tjoho. Det här är vad jag gör på varje lektion då vi får tillgång till en datasal, vilket ni kanske har märkt.


Ikväll blir det något slags umgänge med folk, imorgon blir det en halverst impulstripp till Piteå på initiativ av Epa. Vi ska dra till studio Acusticum och se Igudesman & Joo igen eftersom vi missade deras konsert igårkväll!


Annars blir det väl tidningsförsäljning, och förhoppningsvis att sälja mitt PSP till en som äntligen har ringt och verkar vara intresserad på riktigt. Så lite klirr i kassan kanske ^^


Spinning direkt efter skolan. Ska ringa mamma och grina efter polarmackor, så jag kan käka dom i bilen när hon hämtar mej.


Och just ja, jag har inte ätit godis idag! Enbart för att jag inte hade några kontanter på mig. Ingen aning om hur jag har lyckats överleva utan kola-Brio.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards