Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Anna Danielsson - 24 januari 2008 23:42

Och just ja, imorgon blir det förmodligen krig. Es2B vet vad jag menar.

Av Anna Danielsson - 24 januari 2008 23:38

Jag MÅSTE ha O'Boy. NU.


Något annat som jag måste är att fara och kolla synen, tror jag har fått ÄNNU sämre syn, iaf på vänsterögat. Jag kommer sluta som blind, haha :'( Något som däremot är seriöst är att jag verkligen borde skaffa glasögon. Linser is the shit, men om jag skulle få ögoninflammation och inte kan ha dom är jag så körd. Utan hjälpmedel för mina vanskapta ögon så känner jag inte igen folk som jag känner på några meters håll, allt är bara blurr xD Ge mig en blindkäpp.


Synd bara att jag ser ut som en tant/professor/uggla/retard i ALLA sorters glasögon.


:(

Av Anna Danielsson - 24 januari 2008 22:32

Blev nyss hungrig så jag hets-tryckte in en sushi-rulle i käften och ÅT, haha.


Var på hockey med Emelie, Skellhell vann och det var faktiskt jävligt kul xD


Nu ska jag slaggish snart typ, jag är tröÖött.

Av Anna Danielsson - 24 januari 2008 15:33

Vi fick se en galet bra konsert i skolan idag! Två helt sinnessjuka snubbar, Igudesman and Joo, tydligen kända från Youtube, som spelade piano och fiol. OTROLIGT skickliga och helt sanslöst roliga, jag satt nästan och grinade av skratt - tillsammans med alla andra i publiken, haha! Dock hatar jag dom som RESTE SIG UPP och började GÅ UT UR AULAN när de inte hade kört sista numret än. Såklart var det mestandels de korkade högstadieeleverna som också fick se konserten. Aja, vi andra är ju iaf sanslöst trevliga estetare (...) så vi fick höra deras extranummer när ungjävlarna hade stört färdigt :P


Det har snöat järnet, så det går knappt att cykla :( Höll på att välta omkull på hemvägen.


Ska käka SUSHI till middan och sen stå i AIK-klacken med syster. PeppeN ^^

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards