Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Anna Danielsson - 10 januari 2008 23:40

Jag måste bara ära min kära hund med ett helt eget inlägg :)


Den individ som ni skådar på denna bild är typ den trevligaste varelsen som vandrar på denna jord. Oftast, i alla fall.


Ibland blir jag helt tokförbannad på denna varelse, för han är inte alltid så snäll, söt och klok som bilden ger sken av, men han är faktiskt det bästa i mitt liv och alla andra kan känna sig bortprioriterade om det skulle komma till kritan. Synd.


Jag tror på fullt allvar att Mio har någon form av damp eller liknande, plus att han är högljudd och stundvis inte speciellt bright (som jag alltså.) Men det spelar ingen roll, det finns ingen som är lika positivt och glatt inställd till nästan allting som denna vovve :) Visst, tycker han någonting är tråkigt så gnölar han, men promenaderna består ofta av spring och glädjeskutt bara av lycka över att få vara utomhus. Han är nog min idol.


DÅ VET NI!

Av Anna Danielsson - 10 januari 2008 23:02

Wihooo, kul att se att min blogg ökar i besöksstatistik för varje månad :D När jag drog igång den hade den 70 besökare på hela månaden, nu hade den över 900 i december. Mitt mål är att komma upp i 1000 läsare januari månad, så LÄÄÄS :)


Jag är en idiot. Och när en idiot som jag tycker att en annan person är en idiot, då är det fan illa på riktigt. DU ÄR PATETISK.


Idag impulstränade jag freestyle med Mio på eftermiddagsrastningen - utan godis :O Och SHIT vad bra det gick, tror jag ska ändra taktik med träningen. Han blir ju så hyper (alternativt uttråkad) så jag försöker alltid vara luuugnet själv och dämpa honom, funderar på att låta honom dampa fritt (jobbigt, men har han kul så är ju det huvudsaken :P) och istället vara mer peppande. "Snurra" är numera hans favorittrick, han gör det så fort han får chansen, haha! Hopp över ben har han också lärt sig, problemet är att han gillar att hoppa IN i mitt ben istället för ÖVER det...


Men men, vågar man kanske hoppas på att testa Lilla Stockholm i april om det fortsätter med det här flytet...? :)

Av Anna Danielsson - 10 januari 2008 09:31

STEG 1:

Namn: Anna

Födelsedatum: 19 April

Födelseplats: Skellefte BB

Bor: Skellhell

Ögonfärg: Blå

Hårfärg: Mörkblond/ljusbrun, naturliga hårfärgen alltså

Längd: 1.66½

Skostorlek: 37

Civilstatus: Friii :D

Höger eller vänsterhänt: Höger

Stjärntecken: Vädur

Kär: Nej


STEG 2

Skor som du bar idag? Mina vanliga...?

Rädsla? Sprutor

Målsättning? RESA


STEG 3

Första tanke när du vaknar? "Var är snooze-knappen?"

När du somnar? Ingen aning


STEG 4

Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola

McDonalds eller Burger King: Inte provat BK tror jag

Adidas eller Nike: Dunno

Lipton Ice Tea eller Nestea: Ingen aning

Choklad eller vanilj: CHOKLAD


STEG 5

Svär du? Varje dag

Sjunger du? När jag kör SingStar, frågan är om man kan kalla det sång :D

Duschar du varje dag? Vanligtvis, ja

Gillar du skolan? Jovars, i vanliga fall

Tror du på dig själv? Nej

Kommer du överens med dina föräldrar? Oftast inte


STEG 6:

Har du under den senaste månaden...

Shoppat: Mjo

Ätit en hel ask müsli: Nej

Ätit sushi: Nej, tyvärr :(

Stått på scen: Inte vad jag minns

Skejtat: Nej

Bakat: Nej

Stulit något: Nej


STEG 7:

Har du någonsin..

Blivit kallad hora: Ja, på skoj xD

Blivit nerslagen: Inte vad jag vet


STEG 8:

I framtiden..

Namn på barn: Ska inte ha barn

Hur vill du dö: I sömnen

Vad vill du bli när du blir gammal: Rolig


STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för? Inga, är för egoistisk

Antal CD-skivor du äger? En hel del och mest Tori Amos xD

Antal piercings? Bara öronen

Antal tatueringar? Ingen

Hur många gånger har du varit med i tidningen? Ett par

Antal saker jag ångrar? En del

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards