Alla inlägg den 11 januari 2008

Av Anna Danielsson - 11 januari 2008 20:55

Min syrra poppade nyss smörpopcorn som det UPPENBARLIGEN VAR NÅGOT FEL på i micron, för nu luktar det muterat äckeljävla surt smör i hela huset! Okej, smörpopcorn brukar ju lukta men något gick ju uppenbarligen fel här.


Bilddagboken blev hackad idag och var nerstängd, synd för mig som är BDB-beroende :P Och ännu mer synd för dem vars lösenord och användarnamn + hotmailadresser har läckt ut på internet, ville kolla om jag också var drabbad så jag gjorde en lite efterforskning på Flashback och hittade en lista med massor av användare :O Aja, jag har då inget intressant i min mailbox ifall någon skulle finna nöje i att hacka den.


Nu väntar jag på Amanda, Linn och Robin, vi ska se Zodiac (film) och jag hoppas att Amanda tar med lite The Knife-till mej.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards