Alla inlägg under januari 2008

Av Anna Danielsson - 20 januari 2008 13:26

Blev utmanad på Bilddagboken men kör här istället.


Utmanad av malinshome.
1. Skriv 4 sanningar om dig
2. Utmana sedan 4 personer.


- Jag älskar soja-sås. Har soja till nästan all mat jag äter ^^


- Jag kan typ bara sova om det är kolsvart, kallt och knäpptyst i rummet. Finns få saker som gör mig så förbannad som när jag måste sova i samma rum som nån som ska hålla på och wajna och ha lampan tänd :(


- Jag är en fet jävla tidsoptimist vilket resulterar i att jag alltid är försenad till allting och gör alla skolarbeten natten innan den ska vara inlämnade.


- Jag kan kolla i kors med ett öga åt gången...? ^^


Jag utmanar (folket som bloggar halvaktivt):
Kusin
Hanna
Mimmi
Bröstlund

Av Anna Danielsson - 20 januari 2008 13:09

Save Me - Aimee Mann är dagens låt både igår och idag. Nån får gärna skicka den så slipper jag nöta den på Youtube ^^,


Ridlektion idag och om det inte är några ändringar så har vi samma hästar som förra veckan, dvs jag har Deviz :D Dock skulle vi tydligen köra nån mördande skänkelviknings-övning idag om jag har fattat rätt, haha :(


Tidningsförsäljningen är färdig även för idag, jag satsar på att tjäna ihop 2000 den här månaden :D Och det SNÖAR, wiowiowio. OM det inte är lika äckligt väder som det var igår så kanske jag snowboardar ikväll.


Gick nyss på utflykt till kylskåpen för att leta efter något ätbart. Yoghurt med vit persika/vit choklad-smak fick duga :D Igår köpte vi för första gången hem Ben&Jerry's glass för övrigt, liiite jag glufsade?

Av Anna Danielsson - 20 januari 2008 01:15

Det har i alla fall snöat hela dagen idag. Wohooo. Dock är det typ plusgrader så det blir bara slask av hela fanskapet :( Har varit snäll mot Mio och släpat mig fram runt hela Sunnanå + älvspromenaden för att han skulle få en extra lång kvällstur - i slask.


Jag har börjat läsa Wuthering Heights, den verkar äga :D


Har för övrigt städat min garderob, WOHOOO! Och imorgon nämnde mamma nåt om mer rea-shopping. Hon kanske känner sig generös igen? (a)


Förhoppningsvis har jag äntligen en köpare till mitt PSP :'D Klirr i kassan med 1000 spänn! Jag har väl runt dryga 5000 nu totalt i sommarkassan. Hoppas jag får lite donationer på min födelsedag :P


Apropå det så fyller min syster år på torsdag, jag borde kanske kirra en present.


GAH, kan det inte vara soool imorgon så man kan fota lite fina vinterbilder?


Nä, nu borde jag sova. Ska sälja tidningar imorrn bitti med. Klirr i kassan igen ^^

Av Anna Danielsson - 19 januari 2008 16:05

Hoho, jag sitter och nöter Anna Ternheim och Aimee Mann.


Och den här låten borde ni lyssna på. Jag såg som sagt filmen igår ^^

Av Anna Danielsson - 19 januari 2008 15:10

"I den här stan kan inte ens McDonalds överleva"

Så sant, sedan en tid så har nu McDonalds slagit igen! :P Tragiskt. Även Pressbyrån har lämnat Skellefteå.


Var hur som helst på stan idag med min mor. Mamma kände sig uppenbarligen generös för jag fick bl.a ett linne och en kofta :O (På halva-halva reapriset :P) Sprang även till bibblan och lånade några ex av tidningen FOTO och boken Wuthering Heights. Känner mig nämligen jätteoallmänbildad som inte har läst den än :(


Nu fettar jag i mig chips, haha :D Ska även rensa min garderob. Snart. När jag ids.

Av Anna Danielsson - 19 januari 2008 12:25

Jag hade läst fel på räkningen, som jag egentligen trodde så var det Saw som jag har fått böter på. 300 äckliga jävla spänn i onödan, nu blir det inge shopping i London när jag far dit om ett antal veckor -.- Är dock fortfarande oerhört säker på att jag HAR lämnat igen filmen, men men.


Såg Magnolia med Emo och Amanda igår. 3 timmar låpng bra film, såg den när jag var typ 12 och tyckte att den var sådär, för den är rätt skum ^^ Den var dock mycket bättre än jag minns den.


Nu ska jag in till bibblan och låna nån BRA engelsk bok att läsa till skolan.


Har även sålt tidningar, tog 20 år pga vädret -.-


Ikväll ska jag typ snowboarda. Det har jag sagt länge nu, men snön lyckas ju alltid slaska bort så fort jag är på gång. Men nu snöar det, så ikväääll :D


Ridlektion imorgon, jag har Deviz igen :'D Har typ börjat rådigga den hästen efter att ha ridit han två gånger.

Av Anna Danielsson - 18 januari 2008 19:51

En av rasterna i skolan idag spenderades med att granska varandras legitimations-foton. Jag ser tydligen ut som en arg brottsling som har suttit i kvinnofängelse i ett X antal år på mitt, enligt Amanda. DANKE!

Av Anna Danielsson - 18 januari 2008 18:42

Fettförtäring <3


Kyckling i sataysås, räkor med crabsticks och bambuskott med ris + chips till efterrätt. <3


And still har jag inte lyckats bli fet :'(


Ska typ och se film ikväll hos Emo om jag har fattat rätt? Kul att PROMENERA till (och från) Älvsbacka från Sunnanå x'(


Btw, jag har fått en räkning på 300 spänn från Hemmakväll. På en film som jag är 99,9% säker på att jag faktiskt har lämnat igen. PISS Å SKIT, nu får jag dra in på den redan minimala London-shopping-budgeten :P

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards