Alla inlägg under januari 2008

Av Anna Danielsson - 5 januari 2008 20:51

Nu har jag smakat illgrön läsk med choklad&banan-smak. Från Willy's. Vad ska man säga, den var ju...speciell. Budget också, tror jag kommer få cancer.


Jag vill att klockan ska bli tio så jag kan se Inspector Lynley Mysteries <3 Jag är en engelska deckare-nörd, och Lynley äger den kategorin.


GAAAH, mina händer är så kalla att dom har typ...stelnat av kyla! Jag kan knappt skriva på tangentbordet, haha :(


För övrigt, vore det inte för Matte B som finns där och förpestar min värld så är jag rätt pepp på skolan. Jag ska RÅHÄRDA i ett halvår så jag får G i matten (det kommer inte gå, men...GAH) och sen är det sommarlov igen ^^


FAST NU ÄR DET TYP ÄNTLIGEN VINTER, 17- imorse. SNOWBOARD någon dag, någon? :D

Av Anna Danielsson - 4 januari 2008 19:02

Haha, fy fan så pinsamt dåligt körlektionen gick. Man skulle kunna tro att jag aldrig har suttit i en bil, men jag skyller på att jag inte var van bilen, för när jag övningskörde vår bil på kvällen gick det skitbra :P


HOHO, nu ska jag ut och träna hund och sen ska jag duscha och sen ska jag, Emo och Amanda slökolla fiiilm, jag är faktiskt råpepp på värsta godi-ätar-soff-degar-kvällen.


Apropå träna hund, Mio höll på att ge mig en hjärtattack idag när jag tänkte träna freestyle och HAN VAR PEPPAD! Min kära vovve älskar agility, freestyle brukar däremot vara "Bläääh, måste jag?" Men han formligen skuttade runt och satte alla rörelser vi körde utan tjat från mej. Jag vart chockad :O Han kunde till och med backa bort från mig självständigt utan at jag rörde på mig!


Dock tror jag iiinte vi riktigt kommer upp i den här nivån x'( Kolla filmen!!!


Över och ut

Av Anna Danielsson - 3 januari 2008 23:39

Nu sitter jag här och råneggar av någon anledning xD


Var i Piteå hos mormor idag. Blev brutalt väckt vid 9, formligen släpade mig upp ur sängen och jag tror fan att jag gick i sömnen ut till bilen där jag nästan lyckades somna om :P Piteå-vistelsen spenderades med att halvsova i en soffa och bli runtdragen på stan av Emelie. Jag köpte dock en tröja :O


Imorgon ska jag upp och ha körlektion. Har inte fått köra på flera månader (tror mor och far är skraja för att låta mig köra på vintern, för dom har av någon anledning alltid någon skum ursäkt) så jag är troligen fett ringrostig. Får se om jag ens lyckas starta bilen, och isf lär jag väl lyckas krascha trafikskolans bil. Gagaga, men jag jag SKA ha körtkortet så fort jag kan.


Var förövrigt på hockey ikväll, stod på ståplats och vrålade/fotade. Det blev lika -.-

Av Anna Danielsson - 3 januari 2008 01:32

Jag fryser som en gris, ska bosätta mig under mitt duntäcke på heltid. Ska till mormor i Piteå imorrn och eftersom mamma är galen så ska vi upp typ halv 9 och åka iväg. Kommer vandra runt som ett levande lik hela dagen (inget ovanligt iofs, men ändå) om jag inte går och lägger mig NU.


SingStar hos Amanda med Epa, Frida och Linnea ikväll, det var skojs :P

Av Anna Danielsson - 2 januari 2008 18:27

Blev nyss bombad med 3 SMS från Rårå & Linn så jag blev glad och kände mej poppis, sen visade det sej att det var kedje-sms. AVLID!


Nu ska jag ut med da dog, sen ska jag till Amanda och köra SingStar med hon, Frida, Epa och Soppan :P

Av Anna Danielsson - 2 januari 2008 15:25

Haha kolla filmen, en häst bestämmer sig för att joina en cykeltävling i Frankrike :P

Av Anna Danielsson - 2 januari 2008 15:09

Imorgon ska jag till Piteå. Hälsa på mormor och gå en sväng på stan typ?


GAGAGA, orka skriva. Btw, nu har jag kirrat allt inför körkortet :D Fixat ett "pack" med körlektioner, teorikurs och litteraturen. Wiowiowio.


Btw, vaaarför kan inte alla folk uppdatera sina bloggar så jag har nåt att läsa när jag har tråkigt (som nu)? Hahaha, jag kollar typ igenom hela min blogg-länklista en gång i kvarten xD

Av Anna Danielsson - 2 januari 2008 12:11

Jepp, nu har jag bokat "körkortspaket" med teorikurs, körlektioner osv. Körkortet here I come, hoppas jag :D Bara fyra månader kvar om allt går som planerat, sen är jag freee!


Nu ska jag strax på stan och käka lunch, mahaha. Jag tycker för övrigt att solen kan titta fram någon dag så det blir lite roligare att fota :(

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards