Alla inlägg under januari 2008

Av Anna Danielsson - 29 januari 2008 22:26

Emelie Peee på hockey

Matchen har börjat och pågått ungefär en minut, klacken sjunger för fullt.

Emelie Peee: Va? Har det börjat?


Två stycken ur Moras lag blir utvisade, North Power blir hyfsat lyckliga.

Emelie Peee: *tittar sig förvirrat omkring* Varför är alla glada?


HAHA ALLTSÅ! Det blev iaf oavgjort.


Jaaag ska baka chocolate balls tror jag :D Försöka iaf.

Av Anna Danielsson - 29 januari 2008 15:12

Läste nyss i Emmas blogg om att hon hade varit på synkoll, och att optikern sa det här till henne:


"De gjorde en linskoll i provrummet, och då säger optikern;
"Du går på anderstorpsskolan va ?"
Joo, tänkte jag, det gör jag väl. Hurså, frågade jag då.
"ja, jag ser ju att du är i dålig miljö största delarna av dagen. Det syns på hornhinnorna! Här kan vi inte sätta in några linser föränn hornhinnorna repar sig. Anderstorpsskolans lokaler är ingen höjda
re."


KAN det möjligtvis vara därför jag får sämre & sämre syn och är helt sär i ögonen typ varje dag och mina linser typ skaver och torkar ihop? För att vår kära skola dödar mina ögon! Kul att gå på en skola där det är typ farligt att ha linser?


Aja, jag kommer väl sluta som blind. Idag stod jag i alla fall för underhållningen på gympan. Vi körde olika sorters flum-fotboll = alla var tvugna att halka runt i sockar och vi spelade bl.a med en gigantisk gummiboll. Det var kul. Till saken, jag skulle ta bollen av Linnea så jag sprang i full fart och gleeed fram just som hon sparkade iväg bollen - så hon ben-krokade mig ofrivilligt och jag flööög genom luften och landade oerhört graciöst (...) några hundradels sekunder senare. Sen bailade jag flera gånger till, haha.


Snart orkester, sen ska jag och Epa på hockey xD

Av Anna Danielsson - 28 januari 2008 20:41

Jag tror jag ska bosätta mig under en sten och bara plugga och träna hund.

Av Anna Danielsson - 28 januari 2008 14:11

Skolan är redan avklarad. Två timmar dryg spanska, sedan matte. Dock trodde folk att vi var lediga hela dagen (vi hade inge form) så vi var bara typ 8 pers där. :P Har även varit ute med Mio i skogen. Vill få han i liiite bättre kondis än vad han är nu till Haparanda-tävlingen så djupsnö-plumsning på promenaderna står på schemat varje dag från och med nu :D


Jag har körkortsteorikurs klockan kvart över fyra. Innan dess hade jag egentligen, notera egentligen, tänkt ringa tre telefonsamtal. Men ni vet ju troligen hur det är med mig och det här med att få saker gjorde, så jag kanske kommer få tummen ur röven och ringa...ett :P


- Spanien, volontärjobb

- Snubben som ville köpa mitt PSP

- Angående annons om en häst i Medle som sökte medryttare


Nu käkar jag iaf kokosyoghurt, det är gott.

Av Anna Danielsson - 28 januari 2008 00:02

YES, nu håller jag typ på att bli förkyld igen. Dräp mig bara. Hatar at jag är bombad av förkylningar 24/7. Aja, så länge jag slipper bihåleinflammation så är jag iofs nöjd.


Jag nöter Aimee Mann - Frankenstein.

Av Anna Danielsson - 27 januari 2008 23:48

Fanskap, nu blev jag hungrig. Det har blivit lite av en tradition såhär på nätterna. Eller mest hela tiden ^^


WTF, jag har ju en godispåse i min väska sen tidigare ikväll och det har jag glömt. FROSSERI!

Av Anna Danielsson - 27 januari 2008 22:54

Nu ska jag snart förflytta mig till nästa destination - under mitt duntäcke <3


Spanska två timmar imorgon. FY FAN.

Av Anna Danielsson - 27 januari 2008 13:01

Ska nu ut och plumsa i djupsnö bara för att vara snäll mot Mio. Skogspromenad here we go.


Senast när Emelie var i skogen såg hon både en älgko och en tjäder, hoppas det dyker upp nåt liknande så man kan fota nåt fint!

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards