Direktlänk till inlägg 1 januari 2008

Nyårsafton

Av Anna Danielsson - 1 januari 2008 13:03

Okej, nyårsafton var otroligt kul, och otroligt fult :P Vi våldgästade totalt fyra olika hushåll (över hela stan) under kvällen, och var runt 10 pers.


Vi började med att dra till Frida (på Tuböle/Anderstorp), där Frida bjöd på någon goood efterrätt som jag aldrig sett eller smakat förut. Det blev även frosseri av After Eight-choklad och passionsfrukt. Jag, Frida, Linn, Robin, Paula, Tarina och Jenny var där från början. Efter ett tag skulle vi dra till Tarina som bor på Moröbacke, så vi packade in oss 7 pers i Robins bil och drog dit xD Nu är det bevisat, allt går med våld. Jag var LIVRÄDD för att vi skulle bli stoppade av polisen.


Hos Tarina typ...skuttade vi runt till Slagsmålsklubben och käkade kex med ost. Där inträffade även en av kvällens  fulaste händelser, då någon öppnade diskmaskinen medans den var igång. Detta resulterade i att vatten sprutade över hela köket x'D


Vid 10-halv 11 packade vi in oss 7 pers i bilen igen, och for hem till en människas systers pojkväns lägenhet på Norrböle :P Här var vi ett tag och degade. När det började närma sig tolvslaget gick vi ner till centrum (och det tog ett jävla tag att komma sig iväg eftersom folk inte var nyktrast i världen :P.) Klockan tolv stod vi på Parkbron tillsammans med resten av Skellefteås befolkning (eller näe, men det var mycket folk) och kollade på raketer :O


Efter Parkbron var det dags för SingStar hos Amanda, där en till småful incident inträffade. Paula hade råkat paja ett glas i lägenheten på Norrböle, så när vi satt i köket sa Amanda:

- Okej, nu vill jag INTE att ni har sönder någo... också tappar hon ett glas i golvet som of course går sönder, och får dessutom en glasbit i foten :( Haha.


Kvällen avslutades som sagt med SingStar, faktum är att jag, Frida och Amanda satt och brölade till fem på morgonen, och jag skämtar inte när jag säger att det var det jävligate jag hört xD. Amandas storebror var hemma så jag oroar mig för hans psykiska hälsa.


Jag hatar Keane, och Amanda och Frida älskar Keane, därför kändes det lite kul att äga dom i "Everybody's Changing". MOHAHAHA.


Aja, GOTT NYTT ÅR!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Danielsson - 21 januari 2009 17:43

  http://www.annad.devote.se

Av Anna Danielsson - 20 januari 2009 15:16

Min nya blogg.   Jag blir ledsen i ögat om det inte funkar nu. På min dator går det bra, men säg till om ni inte kommer in på sidan. ...

Av Anna Danielsson - 19 januari 2009 16:13

Detta blir förmodligen mitt sista inlägg i denna blogg. Nästan lite sorgligt, den har ju faktiskt varit min trogna (och fula) följeslagare i typ 1½ år eller något sådant.   http://www.annad.devote.se är mitt nya tillhåll! Kommer vara lika aktivt och ...

Av Anna Danielsson - 19 januari 2009 08:43

Men kul med snö + mulet på fotolektionen när vi för en gångs skull ska fara ut och fota. Döda mig. Plus att backen upp till Nyckelgatan/travet lär vara en enda snödriva och den ska jag alltså cykla uppför.   Nä, nu ska jag dra mot travet. Med tanke p...

Av Anna Danielsson - 18 januari 2009 23:49

Japp, jag har bestämt mig. Imorgon skall en ny blogg skapas och jag taggar. Håller på att kräkas på Bloggagratis, det vore okej om åtminstone bilduppladdningen var vettig men den funkar ju fan inte.   Hej Devote tror jag, där går det att få en hyfast...

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards