Alla inlägg under februari 2008

Av Anna Danielsson - 22 februari 2008 16:26

Jag har skaffat mig ovanan att helt randomly vakna upp mitt i natten, ligga vaken 10-30 minuter och sedan somna om. Hyfsat irriterande x(


Nu ska jag packa inför Haparanda, jeeej.


Drygaste skoldagen någonsin. Evighetslånga lektioner med matte, svenska och engelska på raken fredag-eftermiddag borde bannas från detta land.


Om typ en halvtimme ska jag bege mig till stan för att fika på Kåffeinn med Amanda, Linn och Soppan. Därefter ska vi dra till Nordanåteatern, möta Linnea och se på Open Jam, Rårå och hennes klass är bl.a med. Det blir skojs, I hope. Sen hem och typ stupa rakt i säng, för jag ska väl upp nån gång runt 4 "imorgon bitti".


Förresten, jag speed-cyklade från Sunnanå till Anderstorp på 4 minuter idag. Nytt rekord skulle jag tippa ^^ Och likförbannat kom jag försent.

Av Anna Danielsson - 21 februari 2008 23:15

http://cupcakestakethecake.blogspot.com/


En jäkla blogg om cupcakes! Gå in och kolla, jag har typ aldrig varit mer fikasugen än nu T_T

Av Anna Danielsson - 21 februari 2008 22:45

Hockeymatchen var i alla fall minst sagt spännande. Fast det vart oavgjort :(


...också missade jag månförmörkelsen klockan 4 inatt! Hade tänkt kolla men glömde of course bort det. Fanskap.


Nu ska jag sova. "Projekt Pigg" pågår fast utan resultat. Ända sedan i söndags har jag sovit mellan 8-9 timmar per natt, men jag blir likförbannat bara tröttare för vare dag. Synd.


...och jag är en tragisk och vedervärdig människa - men jag gillar det. Nu ska jag till Haparanda och London, det betyder att jag slipper den här stan (och tvärtom) ganska mycket inom den närmaste framtiden. Även om Haparanda knappast är något att hurra för, men...aja :) När jag kommer hem från London ska jag enbart vara hemma och träna hund, sälja en jävla massa tidningar och plugga. Jag SKA skaffa ett vettigt liv.

Av Anna Danielsson - 21 februari 2008 18:12

JA ELLER NEJ-FRÅGOR;
Cyklat utan händer; Ja
Gråtit en hel natt; Nej
Druckit så att du spytt; Nej
Åkt vattenskidor; Nej, men vill :D
Åkt rullstol; Ja, fast bara på skoj. :P
Gjort en bakåtkullerbytta; Ja
Köpt lösviktsgodis för över 50 kronor; Tror faktiskt inte det :O
Haft träningsvärk; Ja
Önskat att du var det andra könet; Vid enstaka tillfällen
Velat vara ett djur; Typ, verkar mer okomplicerat
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt; ...nej? xD
Tyckt Harry Potter vart bra; Böckerna ja (PÅ ENGELSKA), inte dom jävla filmerna
Hatat choklad; NEJ

ANTINGEN ELLER
Katt eller hund; Hund <3
Kaffe eller te; Båda, men helst kaffe
Chips eller nötter; Chips :D
Skinka eller korv; Skinka, hatar korv
Rött eller grönt; Båda
Mobil eller MP3; MP3
Berg&Dalbanan eller Fritt Fall; Berg & Dalbana
Äpple eller plommon; Plommon
Hårspray eller hårgele; Hårspray
Hallon eller jordgubbar; Jordgubbar, men hallon är också trevligt
Höst eller vinter; Vinter
DVD eller VHS; DVD
Sjö eller hav; Hav
Ica eller Konsum; Ica
Ödla eller orm; Sprolla, lika tråkiga :P
Sol eller måne; Båda, men sol säger vi.
Skateboard eller inlines; Inlines, för det kan jag faktiskt nästan åka xD
Snowboard eller skidor; Snowboard <3

Av Anna Danielsson - 21 februari 2008 16:50

Nu ska jag vara elak.


Folk får gärna sjunga falskt, och vara tondöva - även om det kan vara lite irriterande vid vissa tillfällen. Det är väl ändå sådär småkul, men något som folk absolut INTE får göra är att:

- Ställa sig på en scen

- Sjunga falskt

- TRO ATT DOM FAKTISKT KAN SJUNGA


Jag upplevde några sådana människor i veckan. Dom stod där på scenen - råseriösa - och sjöng...vedervärdigt, jag finner inget mer beskrivande ord. Jag försökte hålla god min, lugnt sitta kvar och till och med ge dem lite artiga applåder, det var ju trots allt bara små högstadieelever. I själva verket led jag, ville typ springa därifrån, grina och hoppa ut för ett stup eller nåt.


Jag har aldrig hört en mer effektiv slaktning av låten Hallelujah.

Av Anna Danielsson - 21 februari 2008 15:34

Förresten, min syster är på friluftsdag i Kåbdalis med Sörböleskolan idag. Jag vill också, det är ungefär världens bästa skidbacke förutom fjällen. Tror Kåbdalis-resorna är det enda jag saknar med Sörböleskolan.

Av Anna Danielsson - 21 februari 2008 15:26

Jag har äntligen blivit kompis med akvarell. Tycker inte alls det är tråkigt längre. Så ägd jag är :(


Har en massa akvarell-idéer nu, får jag bara tag på processfärger så kanske jag för första gången på 1000 år kommer vara lite kreativ i helgen. Wohoho!


Bilden föreställer en bit av vår kära skola. :P Tema "Mitt Skellefteå" och jag har målat både Scharins och Anderstorp. Ganska random.


Hockey ikväll, får se om jag orkar dra med telezoomen och fota. Beror på om jag ska sitta eller stå, om man är i klacken så är man mycket närmare så då är det lättare att knäppa kort.

Av Anna Danielsson - 21 februari 2008 08:58

Låten ovan var egentligen gårdagens låt, men YouTube laggade som vanligt så det får bli dagens låt istället. Ni MÅSTE lyssna, lyssna medans ni läser ffs :)

Save Me - Aimee Mann, förresten.


Imorgon är det EXAKT EN VECKA tills jag styr kosan mot London! Peppen peppen peppen, fast för tillfället peppar jag på tävlingshelgen i Haparanda istället :)


Jag undrar verkligen hur det kommer gå, haha. Jag har inga som helst förväntningar på nånting, det enda jag begär är att Mio ska hålla sig på banan. Jag vet redan nu att vi kommer diska oss, vi har inte kört agility på flera månader på grund av snööön, men det är ändå lite spännande.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards