Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Anna Danielsson - 18 februari 2008 21:34

Jag är GRYMT hungrig. Det är jag alltid på kvällarna. Tror jag ska trycka i mig det sista nudelsopps-paketet som finns tillgängligt i huset. Nudlar är meningen med livet. <3


Ikväll borde jag ha dammsugit mitt rum, pluggat matte, pluggat spanska eller gjort något annat av relevans. Vad har jag gjort? Ingenting. Varit ute med Mio och sett hockey. Jag har inte ens hunnit se Cityakuten :(


...men sistnämnda pågår fortfarande, så jag funderar på Cityakuten i kombo med nudelsoppa. Nu.

Av Anna Danielsson - 18 februari 2008 20:35

Jag köpte förresten godis för totalt 33 spänn i Doris kiosk idag. Känns hyfsat ovärt i efterhand måste jag medge, men choklad är faktiskt livsnödvändigt vid vissa tillfällen.


Vet heller inte om jag nämnde hur jävla uselt jag sov inatt. Kunde först inte somna, och sen när jag äntligen lyckades så vaknade jag helt randomly några timmar senare och låg och stirrade i taket en stund innan jag lyckades somna om. Mina väckarklockor hade inte ens hunnit börja ringa på morgonen innan jag vaknade av att pappa vrålade "ANNA, NU MÅSTE DU UPP OM DU SKA HINNA FÅ SKJUTS" utifrån köket.


Jag är som sagt temporärt cykel-lös och kände inte peppen på en promenad genom dryg-Sörböle till skolan, så jag kastade mig upp ur sängen och fick the number one big blodtrycksfall of doom. Dagen var nära att starta med att jag vinglade omkull, men det lyckades jag undvika x)


Apropå obehagliga sömn-relaterade händelser, förresten. Jag har en ovana att råka somna ovanpå min arm, och detta resulterade i en minst sagt obehaglig händelse för någon morgon sedan då jag vaknade med vänsterarmen TOTALFÖRLAMAD. Jag skämtar inte, jag hann få panik innan blodtillförseln och rörelseförmågan kom tillbaka x)


Såg nyss hockey på datorn med min far, Skellefteå ägde Färjestad på bortaplan :D Haha, jag vart råglad. Vi är på slutspelsplats för tillfället, ffs!

Av Anna Danielsson - 18 februari 2008 17:48

Mio är för tillfället fly förbannad på mig, sedan jag torterade honom genom att klippa alla klor på hans framtassar. Han tror seriöst att han ska dö varje gång det är kloklippning på gång, han gör inget motstånd men sitter och tjuter som en döende gnu ungefär.


Lite halvskojsig skoldag. Fordonarna hade någon spec-dag där de verkade göra reklam för sitt program eller liknande, så man fick prova köra mini-lyftkran - vilket Linnea gjorde xD Skills that kills. För övrigt har jag aldrig i mitt liv varit med om märkligare väder, först var det nästan vårväder, hur soligt och varmt som helst, sen kollade jag ut genom fönstret fem minuter senare och skådade en full snöstorm :| En stund senare var det sol igen.


Vi hade 3 timmar formlektion, det blev att hänga i keramiksalen. Jag skissade ackompanjerad av Sigur Rós från Erics mobil, också provade jag dreja för andra gången i mitt liv. Linnea har ju typ skillz that skillz där också, när jag provar så går typ lerbiten i två bitar och flyger upp i taket. Jaja, lätt överdrift men något i den stilen brukar ske när det är mig det handlar om.


Nu ska jag snart ut och traska med the vovve, sen ska jag blänga på hockey. Mohaha.

Av Anna Danielsson - 18 februari 2008 08:14

Jag börjar om en kvart, har varit på skolan sen tio i åtta -.-

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards