Direktlänk till inlägg 18 februari 2008

Godis och diverse otrevliga upplevelser

Av Anna Danielsson - 18 februari 2008 20:35

Jag köpte förresten godis för totalt 33 spänn i Doris kiosk idag. Känns hyfsat ovärt i efterhand måste jag medge, men choklad är faktiskt livsnödvändigt vid vissa tillfällen.


Vet heller inte om jag nämnde hur jävla uselt jag sov inatt. Kunde först inte somna, och sen när jag äntligen lyckades så vaknade jag helt randomly några timmar senare och låg och stirrade i taket en stund innan jag lyckades somna om. Mina väckarklockor hade inte ens hunnit börja ringa på morgonen innan jag vaknade av att pappa vrålade "ANNA, NU MÅSTE DU UPP OM DU SKA HINNA FÅ SKJUTS" utifrån köket.


Jag är som sagt temporärt cykel-lös och kände inte peppen på en promenad genom dryg-Sörböle till skolan, så jag kastade mig upp ur sängen och fick the number one big blodtrycksfall of doom. Dagen var nära att starta med att jag vinglade omkull, men det lyckades jag undvika x)


Apropå obehagliga sömn-relaterade händelser, förresten. Jag har en ovana att råka somna ovanpå min arm, och detta resulterade i en minst sagt obehaglig händelse för någon morgon sedan då jag vaknade med vänsterarmen TOTALFÖRLAMAD. Jag skämtar inte, jag hann få panik innan blodtillförseln och rörelseförmågan kom tillbaka x)


Såg nyss hockey på datorn med min far, Skellefteå ägde Färjestad på bortaplan :D Haha, jag vart råglad. Vi är på slutspelsplats för tillfället, ffs!

 
 
Hanna Ögren

Hanna Ögren

18 februari 2008 22:29

Uhhh jag hatar blodtrycksfall! Jag får det varenda dag. Man reser sig upp sen blir man jättesnurrig å får tunnelseende :|

http://HannaOgren.blogg.se

 
angelickckackcaaaa

angelickckackcaaaa

19 februari 2008 10:33

hahahahahaha det är så äckligt med avdomning :D

http://angelicato.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Danielsson - 21 januari 2009 17:43

  http://www.annad.devote.se

Av Anna Danielsson - 20 januari 2009 15:16

Min nya blogg.   Jag blir ledsen i ögat om det inte funkar nu. På min dator går det bra, men säg till om ni inte kommer in på sidan. ...

Av Anna Danielsson - 19 januari 2009 16:13

Detta blir förmodligen mitt sista inlägg i denna blogg. Nästan lite sorgligt, den har ju faktiskt varit min trogna (och fula) följeslagare i typ 1½ år eller något sådant.   http://www.annad.devote.se är mitt nya tillhåll! Kommer vara lika aktivt och ...

Av Anna Danielsson - 19 januari 2009 08:43

Men kul med snö + mulet på fotolektionen när vi för en gångs skull ska fara ut och fota. Döda mig. Plus att backen upp till Nyckelgatan/travet lär vara en enda snödriva och den ska jag alltså cykla uppför.   Nä, nu ska jag dra mot travet. Med tanke p...

Av Anna Danielsson - 18 januari 2009 23:49

Japp, jag har bestämt mig. Imorgon skall en ny blogg skapas och jag taggar. Håller på att kräkas på Bloggagratis, det vore okej om åtminstone bilduppladdningen var vettig men den funkar ju fan inte.   Hej Devote tror jag, där går det att få en hyfast...

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards