Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Anna Danielsson - 20 februari 2008 22:28

Mina fails slutar aldrig. Det vart ingen 40-talsfotning vilket var lika bra - EFTERSOM JAG GLÖMDE KAMERABATTERIET HEMMA I LADDAREN. Alltså, jag gör inte fails - jag ÄR en fail.


Och jag hatar dej, du är nog den mest enerverande människa som jag någonsin skådat.

Av Anna Danielsson - 20 februari 2008 17:15

Jag ska avskaffa min lugg när den har vuxit ut :( Sadface, men min hy spårar typ sönder.


Jag är fett peppad på fotokursen, Soppan ska vara kvällens poser och temat blir 40-tal :D Soppan/Epas idé.

Av Anna Danielsson - 20 februari 2008 15:18

Kvart över åtta imorse var jag på plats i aulan på skolan för att ha två konserter med min orkester. Vi spelade för 8-åringar som ska välja vilket musikinstrument de ska börja spela nästa år, så inte så himla high-tech konsert men det var väl trevligt. Lite cred till mig själv också för att jag i pauserna mellan konserter och övningar hann klämma in att springa på två lektioner och göra både en svenska och KuHi-redovisning för klassen, hähä.


Engelskalektionen var flummig som fan, och när jag skulle hem upptäckte jag of course att jag hade tagit fel nyckelknippa och alltså saknade cykelnyckel. Jag lyckades i alla fall få hämt, tjäna :'D


Nu sitter jag här, hungrig som ett as. Har smällt i mig en Brunkan-macka (ja, de heter så och det är världens godaste bröd) med skinka och jobbar just nu med en munk och en såndär choklad-topp med grädde i.


Ska städa, klippa klorna på hunden (ja, det är faktiskt ett projekt i sig), välja ut bilder till Foto Grand Prix och lägga in dem på USB-minnet därefter ta mig in till stan på något vis. Där ska jag möta Soppan och Epa och gå till Trivselhuset och hyra "40-talskläder" till kvällens planerade studio-fotande på E4. Ska smälla i mig middag på stan, därefter E4. Efter E4 borde jag plugga matte o.o


...jag borde sätta igång NU, alltså ^^

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards