Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Anna Danielsson - 6 februari 2008 23:08

Nu har jag anmält mig till Donationsregistret.

Av Anna Danielsson - 6 februari 2008 23:02
Yams at his finest by ~peachiekeenie on deviantART

HAHA ååå, jag grinar typ :') <3

Av Anna Danielsson - 6 februari 2008 22:18

Ska nu göra Amanda nöjd och nörda lite Arctic Monkeys. Jag rådiggar Fluorescent Adolescent men inte så mycket mer, ska försöka geeka lite för har typ inte lyssnat på dom sen i somras.


Jag tänkte nyss skriva nåt smart (...) men det försvann uppenbarligen.

Av Anna Danielsson - 6 februari 2008 21:42

Alltså jag förstår inte, dom har typ nyss bytt servrar och ändå laggar och krånglar det 24/7? JA, jag är nörd och därför är jag sur och NEJ, jag har absoluuut inga i-landsproblem x(


Har varit hyfsat duktig och pluggat en hel del spanska. Reflexiva verb och konstiga preteritum vill döda mig, men grammatiken sitter typ ändå sen högstadiet. Däremot har jag förlorat typ hela mitt ordförråd under året (ettan) då jag inte fick möjlighet att läsa spanska, gaaah :'(


Nu har jag hinkat i mig en till smoothie, en massa choklad/apelsin-småkakor, en massa juice och morotskaka, så jag bör vara upplagd för mer pluggande...snart.


Gick och la mig typ 11 igår och sov till halv 9, naaajs bajs :'D Jag ska för sjuhundrafemtioelfte gången försöka lägga mig så tidigt på kvällarna. Brukar för det mesta komma i säng mellan 12 och 1, men ibland har jag varit uppe till typ 2-3 flera nätter i sträck när jag ska upp 7-8 och då spårar det :P


...och imorgon bitti ska jag upp och försöka få tag i en körlektion klockan 7 fredagmorgon x( Annars är jag "sjuk" från fredag eftermiddag, för jag måste hinna med fler lektioner innan halken :O


...och förövrigt, jag tänkte vara så himla snäll och trevlig med er att ni skulle få en "Dagens Låt", men då funkar inte Youtube så jag kan inte länka till nåt. CRY på det!

Av Anna Danielsson - 6 februari 2008 15:51

Det första jag gjorde när jag kom hem var att häva i mig en smoothie gjord på banan, avocado, grädde, yoghurt och juice. VARFÖR är frukt så gott egentligen? Varför äter jag inte mer frukt!? Jag ska iaf häva två smoothies i veckan i fortsättningen, för det är ju inte direkt onyttigt heller! Hej vitaminer :D


BTW, jag har mördande träningsvärk från skridskoåkningen x'D Hela min rygg dräper mej när jag hostar, hahaaa :(


Borde egentligen plugga spanska typ...NU. Men I guess att alla känner till min hyfsat bristande självdisciplin vid det här laget T_T

Av Anna Danielsson - 6 februari 2008 12:54

...JAG ÄR ETT GENI.


Eller näe, men skitsamma xD Jag har egentligen Form nu och ska designa kläder. Egentligen kul, men lik förbannat sitter jag och skriver istället.


Missar typ fotogruppen ikväll, måste plugga spanska :'( CRY

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards