Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Anna Danielsson - 15 februari 2008 19:06

Nu ska jag hasa mig ut med hunden i en massa minusgrader. Han (Mio alltså) har förresten blivit vaccinerad mot både rabies och parvo idag.


Åker jag till Spanien (jag SKA till Spanien, ska bara lyckas ringa upp en människa som det är möjligt att föra dialog med först) så bör jag tydligen också ta rabiesvaccin - och vid det här laget så känner väl alla till min relation till sprutor och liknande. Jaaag är töntig men det spelar ingen roll, jag avlider i alla fall :(


Har vräkt i mig nästan en hel chipspåse, förresten <3 Funderar på att cykla in till stan och Hemmakväll och hyra en film. Åt mig själv. Jag är råpepp på att se Gone With The Wind, men tvivlar på att de har den inne. Den är för övrigt typ nästa fyra timmar lång och 70 år gammal, och jag har inte sett den på fyra år tror jag. Älskar gamla filmer <3


Finns för övrigt ett till problem med det här cyklandet in till stan - min cykel. Min NYA cykel. Det är nåt stort och allvarligt fel på den, märkte att hela cykeln typ flaxade okontrollerat när jag cyklade till och från skolan idag. Lyckades vingla hem utan att falla och sparkade lite på bakhjulet - som var löst, och inte lite heller. Har dock ingen tillgänglig människa som är kapabel till att åtgärda detta lilla problem just nu och jag vill INTE tro att jag är high-tec och försöka laga nåt själv - det brukar ha motsatt effekt. Cykeln är mitt enda transportmedel på vintern så jag får cykla ändå :'(


Nä, ut i kylan, hej och hå. Är INTE taggad på tidningsförsäljning imorgon, men vad gör man inte för pengar?

Av Anna Danielsson - 15 februari 2008 16:01

Det här ska bli den osocialaste helgen på länge. I ren protest tänker jag spendera den framför datorn med en chipspåse. Najs bajs!


Nästa helg är jag i Haparanda hela helgen, och helgen därefter bär det av mot London :D

Av Anna Danielsson - 15 februari 2008 00:16

ÅÅÅ, jag är inte taggad på tidningssäljning i helgen, vill sova. Aja, pengar är pengar :D


Snart Haparanda med Mio, haha :O Min enda undran är hur fort vi kommer diska oss...:P


Jag borde slagga nu, men...nä. Eller jo. Får försöka somna till Karma Police, det börjar bli lite av en tradition :'D

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards