Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Anna Danielsson - 14 februari 2008 23:00

Jag måste skriva KuHi-uppsats-bajs-grejen, den ska vara inmejlad om en timme till läraren. ÄäÄäÄä, tror jag ska hämta lite jordgubb/yoghurt-müsli först.


Skellhell vann hockeymatchen, mohaha :D


I helgen tror jag att jag ska sitta ensam framför datorn. Hela tiden. Bara i protest.

GAH

Av Anna Danielsson - 14 februari 2008 17:09

Jag-har-nåt-i-ögat. Oerhört irriterande, sitter typ och grinar med höger öga.


Nu ska jag äta kyckling med soja och mangoraja <3

Av Anna Danielsson - 14 februari 2008 16:25

Nu fick jag iaf bekräftelse-brev om min anmälan till Donationsregistret.


Jag har inte tänkt dö på minst 80 år, men om jag av någon anledning skulle råka trilla av pinn (kanske blir överkörd imorgon, vem vet?) så vet jag iaf att jag kanske kommer vara till någon sorts nytta.


Anmäl dig du också?

Av Anna Danielsson - 14 februari 2008 16:18

"En dag då du ska visa uppskattning mot dina nära och kära"


HAHA ELLEEER. Ett överskattat jippo som endast, ENDAST existerar för att affärer ska få tjäna lite extra pengar på denna "högtid". Haha.


Och jag tänker inte uppskatta några jävla människor. Jag hatar er, och den enda funktionen ni fyller är at förpesta mitt liv. Hoppas ni är nöjda.

Av Anna Danielsson - 14 februari 2008 09:27

GAHAHA, min mor gav mig en chokladask imorse. Här ska ätas <3


Jag vill inte till skolan, jag vill gå ut och fota istället :( Jättesoligt och fint! Gäh, nu måste jag dra.


Ska på hockey ikväll, måste erkänna att Slutspel VS Kvalserien för Skellefteå är hyfsat spännande o.O

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards