Alla inlägg den 27 februari 2008

Av Anna Danielsson - 27 februari 2008 23:02

Förresten, du är fan patetisk. Äckliga jävla människa.


Jag sitter här helt random och kollar i skolkatalogen, förresten - eftersom den låg framme. Jag minns inte från senast jag kollade hur förjävlig jag verkligen ser ut på kortet :| Knarkad, rabiat och allmänt äcklig. Aja, det börjar ju som bli en tradition. Nästa år är min sista chans att se ut som en frisk människa på skolkortet.

Av Anna Danielsson - 27 februari 2008 22:09

Jag har matteprov i morgon bitti :'( Cry, cry, jätte-cry.


Anna Ternheim-nördning pågår för stunden :'D Highlands äger.


Och för övrigt, jag tappar typ synen varje gång jag förflyttar mig från sittande till stående position x( Måttligt party.

Av Anna Danielsson - 27 februari 2008 21:05

Konserten gick verkligen gräsligt. HAHA helt katastrofalt, jag borde egentligen sitta och gråta av skam. Fast vi fick i alla fall all info om vår Euro-busstripp, FY FAN vad jag och samtliga andra orkestermedlemmar peppar :D


Nu ska jag göra en smoothie och se Top Model, daaah.

Av Anna Danielsson - 27 februari 2008 17:17

HAHA, engelska muntliga nationella provet alltså. KATASTROF! Jag vet inte om jag ska grina eller garva :'D En sak är i alla fall säker, jag kommer inte våga öppna min stora fula swenglish-talande käft bland alla koola engelsmän i London.


Jag har lämnat in ansökan om att få följa med på skolresan till Auschwitz nu. Två från Anderstorp kommer att få åka, och med mitt flyt kommer det inte bli jag. HUR SOM HELST så måste jag citera konversationen där Emelie Peee sjönk så mycket lägre än GlocalNet.


Jag: Men va, vad ska jag egentligen skriva i den där ansökningen!?

Epa: Men skriv att du inte fick åka på kollo som liten och jättegärna vill fara på läger.


HAHA okej, det var inte lika fult när jag skriver det nu men ändå :(


Har även hunnit med en körlektion idag. Nu har jag snart konsert.


Btw, design-redovisning idag. Var jag färdig? Näe, fast det var nästan ingen annan heller. Tina hade designat och bakat en helt grotesk tårta, jag började typ grina xD Fast den var god, hela klassen fick käka upp den. Tror hon har bild på den i sin blogg :P

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards