Alla inlägg den 2 februari 2008

Av Anna Danielsson - 2 februari 2008 23:35

Jag ska också bli ett smyg-manipulativt äckel, det kan man uppenbarligen dra stora fördelar av.


Jag ska sälja tidningar imorgon bitti också, det har fetsnöat och eftersom vi bor i Skellefteå vars snöplogning av gator som jag redan har wajnat på 123456789 gånger inte existerar så kommer jag få plumsa genom Sunnanå i djupsnö med 25 Aftonbladet och 15 söndags-bilagor i en väska på ryggen. JA, jag badar i självömkan men det är värt det för jag får pengar :'D


Ikväll har jag varit hemma och degat som en...snigel? Har sett nån bra film på TV.


VI HAR KÖPT PLAYSTATION 2 FÖRRESTEN. Här ska köras SingStar :'D Kostade 995 på Ica Maxi, mamma ville också ha SingStar så jag behövde bara betala 200 spänn till det :) Sen har vi min kära syster som bara behöver bidra med hälften så mycket pengar som jag, varför är ett mysterium. Aja, jag kom ändå billigt undan.

Av Anna Danielsson - 2 februari 2008 14:11

Gick upp till Falkträsket med Mio. Mio hade snö upp till magen också hoppade han runt som ett sepe, så han lär sova hyfsat gott nu :P


Såg förövrigt att ett träd hade blåst omkull bredvid Falkträskvägen och hängde över en väldigt nertryckt telefonledning o.O


Nu äter jag chips, mohahaha.

Av Anna Danielsson - 2 februari 2008 12:20

Haha, jag försöker övertala mamma att vi ska köpa ett Playstation 2 eftersom dom är skitbilliga på Ica Maxi. Jag vill ha SingStar :'D Och jag vet at mamma också vill ha det egentligen så här ska smöras, MOHAHA.

Av Anna Danielsson - 2 februari 2008 12:00

HAHAHA, fulaste jag hört i mitt liv <3 Kolla filmen!


Igårkväll hade jag, Amanda, Linn och Rebecka typ...spa-nörd-kväll med bastu, gurkor på ögonen och hela köret x'D Sen körde vi SingStar, och vid 12 kom Robin och var med en stund också :P


Jag har sålt tidningar, wihiii. Efter lunch ska jag gå en halvlång prommis med Mio upp till Falkträsket.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards