Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Anna Danielsson - 16 februari 2008 20:53

Mamma övertalade mig till at se Melodifestivalen ikväll. Eftersom jag lix inte hade något annat för mig så tänkte jag att jaja, efter 1½ år så kan jag väl vara lite traditionsenlig igen och se skiten för en gångs skull. Det borde jag inte ha gjort.


Melodifestivalen har alltid varit...vedervärdig, men jag måste säga att jag aldrig har genomlidit något värre. Att höra falsksjungande människor kråka och ha sig, ackompanjerade av dansare i minst sagt suspekta outfits, blev något av en traumatisk upplevelse. Jag ska beskriva den musikaliska nivån på skiten - JAG hade seriöst kunnat delta, och VINNA. Det säger en hel del.


Carola - VARFÖR dyrkar hela svenska folket denna SKRIKANDE, konstant maniskt stirrande varelse? Hon skrämmer mig.


Vetskapen om att det är Inspector Lynley Mysteries senare ikväll räddar typ mitt liv. Engelska deckare, alltså <3


Och förresten, pappa köpte livesändning av AIK:s bortamatch på Internet i eftermiddags, det var rätt perfekt eftersom jag inte hade nåt annat för mig :D Efter ett X antal nervösa sammanbrott här i hemmet så blev det i alla fall oavgjort.


Imorgon är det tidningsförsäljning också är vi bortbjudna. Jag är typ bara pepp på att göra bort två veckor till i skolan, sen är det LONDON :D

Av Anna Danielsson - 16 februari 2008 13:38

Min cykel är nu inlämnad på cykelverkstad.


ALLA ekrarna hade släppt.


Den är helt ny. Personalen blev chockade och "hade aldrig sett något liknande" xD Där har vi mitt missflyt i ett litet nötskal.


Ska nu fara och införskaffa mig en godispåse, men först ska ni få en "Dagens Låt". YouTube har laggat mer än jag vet inte vad de senaste dagarna, så jag har inte kunnat lägga in nån på tusen år :( I alla fall, det är Lucky - Radiohead, och det är utomordentligt trevlig.


Godis, som sagt. Sålde förresten tidningar imorse som vanligt.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards