Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Anna Danielsson - 7 februari 2008 23:02

...och nu, sömn <3

Av Anna Danielsson - 7 februari 2008 21:53

Alla jävla folk som åker någon form av skidbacke-färdmedel hade träning eller skulle plugga ikväll, så jag drog själv till Vitbergsbacken och åkte nonstop i två timmar <3 Har bara åkt en gång i vinter och inte speciellt mycket förra vintern, så först var jag stappelben of doom och drog till en bail xD Efter en bra stunds intensivt åkande glömde jag dock vad begreppet "ringrostig" innebär, underbaaart :D


Nu är jag typ snurrig i skallen o.O Så skyll inte på mej om ni inte fattar vad jag skriver. Hähä.


Körlektion klockan 7 imorgon bitti, vad gör man inte för halken? Ska typ slagga snart.


Och btw, det FINNS inget värre än rethosta. Fy fan, så fort jag yttrar ett ord börjar jag hosta som en jag vet inte vad.

Av Anna Danielsson - 7 februari 2008 17:57

Börjar ju ha en del premiepoäng från min Aftonbladet-försäljning nu, och funderar på att "köpa" en liten Nikon-kompaktkamera för dom. Vore rätt smidigt att ha eftersom jag förhoppningsvis ska volontärjobba med hundar i Spanien, och då känns systemkameran lite klumpigt samtidigt som jag ändå vill dokumentera en hel massa :O


Fast ska jag kirra en kompaktkamera så vill jag egentligen ha en Canon, för dom är oftast snabba gällande uppstart och sånt, och tar finast bilder. Nikon är så seeega :/


Jag har förresten klurat ut vad min sämsta egenskap är. Har tusentals om inte mer, frågan är om jag ens har några bra egenskaper, men här är det värsta:

JAG KAN ALDRIG FÅ NÅGONTING GJORT, UTAN SKJUTER UPP ALLTING PRECIS HELA TIDEN.


Eller, jag brukar få allting klart, men ALLTID i sista minuten. VARFÖR kan jag inte vara mer effektiv? Skulle hinna med mycket mer då. SKAM ÖVER MIG.

Av Anna Danielsson - 7 februari 2008 17:45

Nu verkar Youtube ha bestämt sig för att funka, så varsågod:

The Kooks - She Moves In Her Own Way får bli dagens låt, mycket trallvänligare blir det i alla fall inte ^^

Av Anna Danielsson - 7 februari 2008 17:09

Kolla, en blue merle-färgad pomeranian! :O Grymt fin! Jag har aldrig sett något annat är röda och creme-färgade pommar.

http://www.pitterpatterpoms.com/Copy%20Lizzy.JPG

Av Anna Danielsson - 7 februari 2008 16:59

Haha, både Linnea och Linn var i tidningen idag. Ägda xD


Ikväll blir det snöbräda i Vitbergsbacken. Squeek :D Hade spanskaprov idag, det gick typ hyfsat. Tror jag. Har även börjat på mina akvareller med tema "Min tolkning av Skellefteå", jag målar av bilder från Scharins-området för jag kom inte på något bättre. Jag hatar akvarell och är riktigt usel på det men det går ändå bättre nu än förut.


Jag och Frida ska smida onda planer >:D

Av Anna Danielsson - 7 februari 2008 12:38

Egentligen ska jag måla akryl på träplatta nu.


Jag har körlektion klockan 7 imorgon bitti. Måste upp kvart i sex. DÖDA-MIG-SÄVLIGT. x'(


Men ja, hejdå.

EOS

Av Anna Danielsson - 7 februari 2008 08:48

Wohooo, jag fick iaf VG i betyg för EOS-veckan i höstas.


GAH, jag har typ inte vaknat än egentligen. Har typ vaknat X antal gånger inatt av okänd anledning och mellan det drömt skumma saker, som att jag blev jagad av en långtradare i en skog :O


Nu ska jag ringa körskolan.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards