Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Anna Danielsson - 11 februari 2008 20:28

Och hur länge höll jag kvar det där bruna/turkosblommiga färgschemat på en skala? Nu har jag bytt igen på grund av uttråkning, totalt vedervärdigt men det skiter jag i xD

Av Anna Danielsson - 11 februari 2008 20:23
Another Captivating Moment by *sergey1984 on deviantART

Den dagen jag får ta en sån här djurbild ska jag i alla fall hoppa av lycka.

Gah

Av Anna Danielsson - 11 februari 2008 17:03

...och jag är fortfarande sur. Ska springa ner till Sunnanåkiosken och köpa choklad för att lugna mina nerver xD

Av Anna Danielsson - 11 februari 2008 16:41

ATT BO I DET HÄR HUSET ÄCKLAR MIG.


Jag får fan inte ens ha mina kläder/grejer/nånting ifred för allt försvinner successivt spårlöst och iiingen har flyttat/lånat/tagit någonting. EN VISS ANNAN OUTHÄRDLIG MÄNNISKA använder mina saker mer än jag själv hinner göra för att hon alltid har dom, och ändå finns det alltid en anledning eller ett argument för det som måste godtas.


FY FAN FÖR ER

Av Anna Danielsson - 11 februari 2008 16:13

Från helgen och fram till nu har jag varit något groteskt arg och irriterad på allt och alla. Förmodligen kommer många ta åt sig/bli sura över sakerna som jag nu ska dampa på, VARSÅGODA OCH GÖR DET, JAG BRYR MIG INTE FÖR JAG HATAR FOLK.


För det första - fan ta Skellefteå kommun. Ni som överväger att flytta till Skellefteå - FLYTTA INTE HIT, för det för BARA nackdelar med sig. Min skola har alltså inte råd att låta elever läsa så många kurser dom vill. Jag ska läsa kombinerad Cambridge/Engelska C och vill även läsa BLAND ANNAT Svenska C, Naturkunskap B och Idrott & Hälsa B. Hur mycket av detta kommer jag kunna läsa? EN av kurserna, för vi får inte läsa utökat! Jag skulle fan ha valt samhälls - eller vänta, JAG SKULLE HA FLYTTAT HÄRIFRÅN REDAN NÄR JAG SLUTADE NIAN! Får väl vara tacksam för att jag tar studenten om typ 1½ år och då äntligen kan flytta från den här ruttna kommunen.


VÄLKOMMEN TILL SKELLEFTEÅ! SKELLEFTEÅ ERBJUDER:

- Plogbilar som aldrig gör sitt jobb, så man får plumsa i djupsnö till skolan i flera dagar när det har snöat

- Oätlig skolmat

- Parkeringsböter! Till och med på hockeymatcher när bilar står huller om buller och ingen egentligen bryr sig så är dom där och lappar.

- Ett sjukhus som har avstängd barnklinik på somrarna

- ...och mycket mer! >.< Vad är det dom satsar pengar på egentligen? Ingenting, uppenbarligen!


Jag vill PLUGGA VIDARE när jag går ut gymnasiet, förstår inte hur folk tänker som går EsBild och sen inte tänker plugga vidare. Aja, det är väl andras problem. HUR SOM HELST, för att jag ska kunna plugga vidare vill jag hinna med alla kurser jag vill för att ha åtminstone lite valmöjligheter, men det går ju tydligen inte.


...>.<


Sen är jag nu offentligt LESS på alla folk som jämt ska slippa undan allt i skolan. Vägrar man till exempel göra redovisningar så ska man fan inte ha G, redovisningar ingår i kursplanen och skulle jag vägra göra prov/inlämningsuppgifter och sådant så skulle jag få IG direkt. Jag har många gånger redovisat grupparbeten ensam på grund av att folk inte VILL redovisa. Att prata ensam stör inte mig, men det faktum att folk slipper och ändå får G buggar mig som satan.


Nu ska jag till stallet, tack och hej.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards