Alla inlägg den 1 februari 2008

Av Anna Danielsson - 1 februari 2008 19:40

Den omtalade luggen, då.


Anna är alltså numera lugg-försedd. Och ser helt knarkad ut på kort.


Det värsta är att jag faktiskt är hyfsat nöjd, trots att jag gjorde det SJÄLV mitt i natten när jag var övertrött. Om jag känner mig själv rätt så BORDE det ha slutat med en typ...pottlugg. Men den funkar faktiskt ^^

Av Anna Danielsson - 1 februari 2008 14:13

FÖRRESTEN, jag har lugg. :D Klippte själv typ halv ett inatt, den är skev som fan men jag är faktiskt hyfsat nöjd. Lägger in bild sen :P

Av Anna Danielsson - 1 februari 2008 14:04

Hej Skellefteå kommun, jag skulle vilja upplysa er om en sak!


Jag vet inte om ni har noterat den här lilla detaljen än, men vi bor i SKELLEFTEÅ, Skellefteå ligger i NORRLAND och i NORRLAND så brukar det i normala fall snöa en hel del. Väldigt mycket vissa gånger, till exempel idag.


Det vore oerhört angenämt och en stor fördel om ni ville PLOGA våra fina små vägar, okej om ni inte har hunnit med det klockan 08.00 på morgonen men KLOCKAN 10! Jag släpade min cykel i djupsnö genom halva Sörböle. Lagomt trevligt.


Med ovänlig hälsning ANNA

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards