Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Anna Danielsson - 5 februari 2008 19:01

Vi hade förresten skridskor på gympan idag. Eftersom jag inte hann snoka upp mina egna skridskor imorse så lånade jag av skolan, vilket var ett stort misstag. SLÖASTE SKRIDSKORNA NÅNSIN. Vi skulle köra typ nån jaga varandra-grej, jag åkte runt och svängde, skridskorna bara gleeed och jag föll som en jag vet inte vad. Mitt knä är typ BLÅTT :(


Ska ut med Mio och frysa strax.


OCH HELVETETS JÄVLA MONGOSTJÄRT, jag har spanskaprov i övermorgon och MITT KOMPENDIUM ÄR BORTA. Jag börjar grina, haha :'( Får plugga i boken på pure instinct för jag har ingen aning om vad jag ska läsa på om. GAH, DRÄP PRETERITUM!


Hade även utvecklingssamtal idag, vilket gick oväntat bra. Lorran var tvungen att erkänna att jag har blivit bättre på att passa tider, mohaha. Sen vart jag typ tvingad att komma på vad jag skulle bli när jag blir stor, eller vad man ska säga. Jag sa att jag ska flytta åt tjottahejti (Stockhooolm, plix) men att jag har ingen aning om vad jag vill göra förutom det. Bör kanske börja klura. :P

Av Anna Danielsson - 5 februari 2008 15:06

Vaknade förkyld och nu har jag kommit hem och tippar att jag har feber eller nå. Linne + stickad tröja + lammullströja + element = Fortfarande lika kallt, också flimrar det typ för ögonen. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.


SYND, för jag har INTE tid att vara sjuk nu :|

Av Anna Danielsson - 5 februari 2008 10:36

"Just nu sitter jag och skriver en redovisning om Voltaire." Nämen seriöst, jag måste faktiskt göra det.


Sen har jag utvecklingssamtal :S


Det är iaf plättar med sylt och grädde till lunch :'D FETT <3

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards