Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Anna Danielsson - 4 februari 2008 22:52

Sitter och lyssnar på Pink Floyd, det var ett tag sen :O Illa.


Funderar på att förflytta mig till sängen, jag är TRÖTT fast jag sov typ 9 timmar i natt. Hoppas jag slipper drömma om att bli av med fötter inatt :'(


Just ja, i helgen ska jag eventuellt till Sorsele, Epas hemland xD Med snowboardåkning i Nalovardo som huvudsyfte :D

Av Anna Danielsson - 4 februari 2008 22:13

Vet inte hur många blogginlägg jag har skrivit idag. Jag funderar för tillfället på mina möjligheter att finna något ätbart av värde i kylskåpet/frysen/skafferiet. Jag är typ mätt, men vill ändå ha...MAAAT.


Jag ska börja vara en snäll och vänlig människa och lägga in en "Dagens Låt" så ofta jag kan. Ni måste lyssna, annars får ni inte läsa min blogg ^^ Gör det medans ni läser ffs.


Kan någon säga "SAAB-reklamen"? ^^

Av Anna Danielsson - 4 februari 2008 20:59

Jag kör just nu i denna stund SingStar. Eller, min syrra och Amanda kör Wind Of Change och att höra på detta uppträdande är knappt något jag önskar min värsta fiende. Två döende ankor som kråkar, typ. Ta mig härifrån eller jag kommer lida av trauma för resten av livet.

Av Anna Danielsson - 4 februari 2008 18:49

Jag tror seriöst att nudlar är meningen med livet. Och choklad <3


Haha, jag är seriöst helt slut i skallen efter körlektionen. Man måste sitta och koncentrera sig stenhårt i drygt en timme, wäää! Men det är hyfsat skojs ^^


Som sagt, jag äter nudlar AND I LÖV IT. Min lunch idag bestod av 2½ chokladbitar o.O Haha, jag hade sovmorgon och tänkte fel. Trodde vi hade lunch efter matten så jag käkade bara en yoghurt på morgonen, men ack nej, jag hade redan missat lunchen då jag kom till skolan = Hungrig Anna = Bummer. Det vart choklad istället.


Nu är Amanda on her way hit hoppas jag, för vi ska nörda SingStar x'D

Av Anna Danielsson - 4 februari 2008 15:56

Vad är det för idiot i det här huset som har hafsat bort mina inloggningsuppgifter till körskolan!? Nu vet jag inte om jag ska fara och köra bil 17.45 eller 18.15 :( Hoppas mamma hinner hem så jag kan joinka skjuts till stan, annars får jag cykla i snöoväder -.-


Jag får damp på körskolans bilar förresten, haha. Eller, dom är lättare att köra än våran MEN på vår bil sitter backen längst ner till höger när man växlar, och på körskolans bil sitter den längst upp till vänster - där ettan egentligen ska vara, i min värld iaf. Lagg :(

Av Anna Danielsson - 4 februari 2008 10:56

Och just ja, Wuthering Heights är typ den bästa boken genom tiderna. LÄS. För 200 år sedan kunde dom skriva så himla mycket bättre böcker än nu för tiden, uppenbarligen.

Av Anna Danielsson - 4 februari 2008 10:52

HAHA, jag är helt enkelt för dum för matte. Jag ger upp :D


Wiiie, "matte-test" och sedan form. Ganska slö dag iaf. Och på formen ska vi göra en designuppgift, så det är bara kul :D Eller så fortsätter jag tälja på min kampfisk i trä som aldrig kommer bli färdig (förra uppgiften, täljning med temat "Fågel eller Fisk") Trooor jag ska designa nå kläder i den nya uppgiften. Det är det många som ska, men whatever.


Nu ska jag alldeles strax ge mig ut i najsiga -12 och cykla mot Anderstorpsskolan. HAJBLAHAJ.

Av Anna Danielsson - 4 februari 2008 09:41

Okej, jag var typ i småchock när jag vaknade imorse. Drömde att jag var med i en bilolycka och tappade min ena fot! Sen gick jag liksom runt utan fot efteråt, bara sådär. HUA.


Vi hade frivillig spanska idag. Börja 08.30 eller 11.20, svårt val? ;) Dock är jag ändå uppe för jag ska försöka plugga ekvationssystem på egen hand. Ge mig en smart hjärna :( När nån förklarar hur man ska lösa dom så förstår jag precis, men sen när jag ska göra det själv så är det alltid nåt som blir fel :( Gwäää.


Ikväll blir det yoga, snowboard eller plugga :O Har inte bestämt mej än xD Fast innan det så har jag körlektion. Snart är det time for halk :D

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards